Jethrotulling Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ah. Pølse med brød - den ultimate nattmat. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er helt stille i Buskerud, sitter med vinduet oppe og hører ingenting Sludder! Jeg sitter 2-3km unna deg, og her høres det ut som om noe skal ta tak i huset og dra det med seg snart. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ah. Pølse med brød - den ultimate nattmat. Mye bedre med pannekaker!!! Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Mye bedre med pannekaker!!! Du vil ikke dele en, om du har? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Mye bedre med pannekaker!!! Du vil ikke dele en, om du har? Selvfølgelig kan lage til alle som vil ha!!! har ingen plane rom å legge meg i dag så hadde vært hyggelig med besøk:-) Edit: spanderer gjerne en kopp kakao og på dem som vil ha det:-) Endret 10. januar 2009 av kolio3 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er helt stille i Buskerud, sitter med vinduet oppe og hører ingenting Sludder! Jeg sitter 2-3km unna deg, og her høres det ut som om noe skal ta tak i huset og dra det med seg snart. He speaks the truth, men så bor han i en grop da Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Selvfølgelig kan lage til alle som vil ha!!! har ingen plane rom å legge meg i dag så hadde vært hyggelig med besøk:-) asl? Ok, jeg kommer uansett! Vi snakker pannekaker liksom. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Selvfølgelig kan lage til alle som vil ha!!! har ingen plane rom å legge meg i dag så hadde vært hyggelig med besøk:-) asl? Ok, jeg kommer uansett! Vi snakker pannekaker liksom. Hehe er sannsynligvis ikke noe for deg haha!! Men pannekaker har jeg uansett! og kakao for den som onsker det ellers så har jeg en del mat i fryseren og for dem som måtte ønske noe annet... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Selvfølgelig kan lage til alle som vil ha!!! har ingen plane rom å legge meg i dag så hadde vært hyggelig med besøk:-) asl? Ok, jeg kommer uansett! Vi snakker pannekaker liksom. Hehe er sannsynligvis ikke noe for deg haha!! Men pannekaker har jeg uansett! og kakao for den som onsker det ellers så har jeg en del mat i fryseren og for dem som måtte ønske noe annet... Så du tar ikke betalt, du bare byr deg selv bort - og gir folk kakao og pannekaker på kjøpet? Endret 10. januar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Life is short!!! Hva skal man si da er en vennlig skapning!! Prøver å gjøre verden til en bedre plass og bo!!! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Her må det være en hake en plass, det sier min dyrkjøpte erfaring meg. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Her må det være en hake en plass, det sier min dyrkjøpte erfaring meg. Tja du må holde meg med selskap... Men om det re ne hake veit jeg jo ikke da... Jippi fått meg bilde og nå:-) Hvorfor kan man ikke bare være snill da??? Må det være en hake med alt her i verden??? Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hehe kul sang.-) alt man ikke finner på dette internettet:-P Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 (endret) Hvorfor kan man ikke bare være snill da??? Må det være en hake med alt her i verden???Lenge leve kynismen og egenrådigheten. Alle er enten egoister eller dumsnille, det finnes ikke noe midtpunkt. Det er en hake ved alt og høres noe for godt ut til å være sant, ja så er det mest sannsynlig også det. Men på den andre siden..: Hvis du har noe snadder på fryseren, eksempelvis en rådyrstek eller to som nevnt en eller gang her i tråden, ja da tror jeg nesten jeg hopper i det og tar sorgene på forskudd. Endret 11. januar 2009 av fargoth Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hehe kul sang.-) alt man ikke finner på dette internettet:-P Er en klassiker Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er helt stille i Buskerud, sitter med vinduet oppe og hører ingenting Sludder! Jeg sitter 2-3km unna deg, og her høres det ut som om noe skal ta tak i huset og dra det med seg snart. 2km er jo bare bort til nærmeste buss-stop, du bor omtrent 5.5-6km unna Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Hvorfor kan man ikke bare være snill da??? Må det være en hake med alt her i verden???Lenge leve kynismen og egenrådigheten. Alle er enten egoister eller dumsnille, det finnes ikke noe midtpunkt. Det er en hake ved alt og høres noe for godt ut til å være sant, ja så er det mest sannsynlig også det. Men på den andre siden..: Hvis du har noe snadder på fryseren, eksempelvis en rådyrstek eller to som nevnt en eller gang her i tråden, ja da tror jeg nesten jeg hopper i det og tar sorgene på forskudd. Tja har vel egntlig ikke så fancy kjøtt liggende... Men jeg tenkte faktisk bare på å være snill for engangs skyld da... Er litt lei av at absolutt alle man møter har forhåndsbestemte meninger!! Har møtt en del folk nå oppigjenom mitt litt korte liv for øyeblikket Og har aldri møtt noen som har gjort noe snilt kun for å være snill, som du sier alltid en baktanke! Derfor så ha rjeg lyst til å prøve å være anderledes!! Være snill bare for å være snill faktisk:-) Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 11. januar 2009 Del Skrevet 11. januar 2009 Er våken jeg, spilte nettop litt tf2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg