Melisma Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 For å være helt ærlig, så legger jeg ikke skjul på det når noe/noen irriterer meg. Gjelder dette alle i livet ditt?At du sier ifra til dem mener jeg.. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal legge meg ned på senga og lese "Marekors". Spennende bok. Gleder meg til å begynne på "Frelseren". Kanskje det blir noen episoder av "Californication" før man tar kvelden også. Hmm. Veldig avhengighetsdannende tv-serie. Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Den filmen, det er meldingstonen min Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal legge meg ned på senga og lese "Marekors". Spennende bok. Gleder meg til å begynne på "Frelseren". Kanskje det blir noen episoder av "Californication" før man tar kvelden også. Hmm. Veldig avhengighetsdannende tv-serie.Californication er kung. Men jeg foretrekker sesong 1 så langt. (Er bare halvveis i sesong 2.) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Typisk. Glemte videokabelen til PS3en hjemme :/ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Sjekk ut siste bilde av meg på RPP hoho Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, du får ikke være med! Hvorfor ikke? Jeg bytter gjerne en kopp kaka+ krem mot en melkesjokolade eller sjokoladekjeks. Angrer på at jeg ikke kjøpte sjokolade tidligere Har ihvertfall sjokoladekjeks, litt mer usikker på melkesjokoladen. Sjokoladekjeks funker det Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal legge meg ned på senga og lese "Marekors". Spennende bok. Gleder meg til å begynne på "Frelseren". Kanskje det blir noen episoder av "Californication" før man tar kvelden også. Hmm. Veldig avhengighetsdannende tv-serie.Californication er kung. Men jeg foretrekker sesong 1 så langt. (Er bare halvveis i sesong 2.) Er fornøyd med begge sesongene. Du aner vel ikke når sesong 3 begynner? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, du får ikke være med! Hvorfor ikke? Vil ha deg og kakaoen for meg selv. Lenke til kommentar
HalogenpæreUtenLys Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Foretrekker Oboy framfor orginal Kakao. "Hurtig og lage, umulig å motstå" Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har ihvertfall sjokoladekjeks, litt mer usikker på melkesjokoladen. Sjokoladekjeks funker det Da har vi en deal! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal legge meg ned på senga og lese "Marekors". Spennende bok. Gleder meg til å begynne på "Frelseren". Kanskje det blir noen episoder av "Californication" før man tar kvelden også. Hmm. Veldig avhengighetsdannende tv-serie.Californication er kung. Men jeg foretrekker sesong 1 så langt. (Er bare halvveis i sesong 2.) Er fornøyd med begge sesongene. Du aner vel ikke når sesong 3 begynner? August/september i år skulle jeg tro, om de følger samme produksjonsrutiner som for sesong 1 og 2. Jeg gleder meg til den siste halvdelen av sesong 2, alt kan skje. Jeg sitter stort sett som et stort glis etter hver eneste episode. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Foretrekker Oboy framfor orginal Kakao. "Hurtig og lage, umulig å motstå" Og sånn rett i koppen kakao tar liksom lenger tid? Ehm... nei! Og det smaker bedre. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Mens vi er inne på kakao..: Ữ Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 God natt kafè! Ha en fin kveld videre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nei, du får ikke være med! Hvorfor ikke? Vil ha deg og kakaoen for meg selv. Ok! God natt kafè! Ha en fin kveld videre. Du kan ikke bare stikke nå! Det er tidlig kveld enda. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 fargoth: Høres logisk ut det der. Enig med deg - det er en genial serie. De har tydeligvis meget dyktige manusforfattere. Nå skal jeg som sagt kose meg med ei bok + californication, så dette blir nattas siste post fra meg. Natta! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Dam damm daaaaamm! Jeg har sett The cannonball run. Det var en fornøyelse Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) nokon her som bur i rogaland og høyrer storm rase utfor vinduet? Endret 10. januar 2009 av alliha Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er helt stille i Buskerud, sitter med vinduet oppe og hører ingenting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg