Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skal legge meg ned på senga og lese "Marekors". Spennende bok. Gleder meg til å begynne på "Frelseren". Kanskje det blir noen episoder av "Californication" før man tar kvelden også. Hmm. Veldig avhengighetsdannende tv-serie.
Californication er kung. Men jeg foretrekker sesong 1 så langt. (Er bare halvveis i sesong 2.)
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
:ermm:
Nei, du får ikke være med!

Hvorfor ikke?

Jeg bytter gjerne en kopp kaka+ krem mot en melkesjokolade eller sjokoladekjeks. Angrer på at jeg ikke kjøpte sjokolade tidligere :(

Har ihvertfall sjokoladekjeks, litt mer usikker på melkesjokoladen.

Sjokoladekjeks funker det :p

Lenke til kommentar
Skal legge meg ned på senga og lese "Marekors". Spennende bok. Gleder meg til å begynne på "Frelseren". Kanskje det blir noen episoder av "Californication" før man tar kvelden også. Hmm. Veldig avhengighetsdannende tv-serie.
Californication er kung. Men jeg foretrekker sesong 1 så langt. (Er bare halvveis i sesong 2.)

Er fornøyd med begge sesongene. :) Du aner vel ikke når sesong 3 begynner?

Lenke til kommentar

Er fornøyd med begge sesongene. :) Du aner vel ikke når sesong 3 begynner?

August/september i år skulle jeg tro, om de følger samme produksjonsrutiner som for sesong 1 og 2. Jeg gleder meg til den siste halvdelen av sesong 2, alt kan skje. :D Jeg sitter stort sett som et stort glis etter hver eneste episode.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
:ermm:
Nei, du får ikke være med!

Hvorfor ikke?

Vil ha deg og kakaoen for meg selv.

:D Ok!

God natt kafè! Ha en fin kveld videre.

Du kan ikke bare stikke nå! Det er tidlig kveld enda.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...