Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Mrbjoern: Hun vet det jo! Tviler på at jeg og min mening kommer til å forandre vanene hennes.. Dessuten vet jeg ikke om hu kommer til å klikke eller ikke.

Så skulle hun ikke hatt den ungen da. Finnes nok av folk som er uansvarlige foreldre her i verden... Altså, om det irriterer deg så grenseløst, så må det da være bedre å si det til henne, enn å irritere seg ovenfor andre?

*friste kafèen med kakao+krem*

Hei :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle jeg sagt til alle alt som irriterte meg, overfor de og andre, ja så hadde jeg ikke hatt jobb noe lenger. Tør å vedde på at du heller ikke snakker så høyt til andre f.eks på jobb/skole som irriterer deg? Kanskje jeg sier det dagen jeg slutter der..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Quicko: hahaha :p

Du sjekka ut trikset? Fikk lyst til å øve meg på det selv. Jenter digger magi.

Er dog ikke så praktisk, siden man trenger en scene, mørk belysning, og et par blikkfang-assistenter for at ingen skal skjønne trikset med én gang.

Endret av Quicko
Lenke til kommentar
Quicko: hahaha :p

Du sjekka ut trikset? Fikk lyst til å øve meg på det selv. Jenter digger magi.

Er dog ikke så praktisk, siden man trenger en scene, mørk belysning, og et par blikkfang-assistenter for at ingen skal skjønne trikset med én gang.

Ja, takk!! Det er alltid gøy å vite hvordan de utfører triksene i ettertid!

Synes nå jeg ihvertfall :)

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
*friste kafèen med kakao+krem*

*slikke krem av anfall*

Sa jeg noe om at jeg hadde det på meg?

Nå gav du meg ideer. Kakao og krem på tirsdag? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Siden du spør så pent så kanskje. Har du melkesjokolade?

Muligens...

Jeg bytter gjerne en kopp kaka+ krem mot en melkesjokolade eller sjokoladekjeks. Angrer på at jeg ikke kjøpte sjokolade tidligere :(

Lenke til kommentar
Skulle jeg sagt til alle alt som irriterte meg, overfor de og andre, ja så hadde jeg ikke hatt jobb noe lenger. Tør å vedde på at du heller ikke snakker så høyt til andre f.eks på jobb/skole som irriterer deg? Kanskje jeg sier det dagen jeg slutter der..

For å være helt ærlig, så legger jeg ikke skjul på det når noe/noen irriterer meg. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...