Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Jeg og irriterer meg over ei på jobben som er gravid men som røyker som en svamp sammen med oss andre i pausene.. Alle vet jo at røyking ikke er bra for barnet når man er gravid, og man er bare en stor idiot i mine øyne når man gjør det, pluss at man er egoistisk..

Stakkars ungen..

Jupp, glad moren til niesen min var lur nok til å slutte mens hun gikk gravid/ammet.

Minner meg på noe ei jeg kjenner gjorde:

Hun fortalte noen venninner at en strek på graviditetstest betydde positivt, og to betydde negativt (altså motsatt av slik det egentlig er). Så tok hun testen (som hun visste ville bli negativ) og bad dem fortelle resultatet, for hun "turte ikke se selv". De fikk selvfølgelig sjokk og ble triste på hennes vegne. Hun røyker og drikker og er nettopp fylt 17, og faren var liksom en tilfeldig ONS. Hun spilte selvfølgelig med og lurte de hele kvelden. Lata som om hun gråt og var helt fra seg. Fikk seg en god latter da ja :p

Lenke til kommentar
Jeg og irriterer meg over ei på jobben som er gravid men som røyker som en svamp sammen med oss andre i pausene.. Alle vet jo at røyking ikke er bra for barnet når man er gravid, og man er bare en stor idiot i mine øyne når man gjør det, pluss at man er egoistisk..

Stakkars ungen..

Man skal jo ikke dømme andre så altfor fort, men det der er jo ren idioti. :nei:

Lenke til kommentar

Anfall: haha, den der var ond ja :D

Sidious: jeg må si meg litt uenig der, når folk gjør sånt så er det ikke annet enn å dømme dem der og da, for de vet godt hva de driver med.. Hater å se henne hver pause for å se henne røyke inn babyen sin. Håper ungen har sterke lunger.

Det skulle vært straff for synlig gravide jenter som røyka og drakk.. eller finnes det allerede?

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Du må iallefall gjøre flere valg ;)

Sant. Og som Melisma påpekte over. Det irriterer meg litt. Men ikke nok til at jeg skal klage. :wee:

Eneste som er litt kjipt nå er at jeg ikke har fått satt opp ordentlig repos. Så jeg sitter her med 50kb/s ned på oppdateringer. :(

Lenke til kommentar

Stakkars ungen..

Jeg besøkte en venn av meg som lå inne på fødestua klar til å døtte'n ut. Nabojenta hennes på rommet lå inne for mulig indre skader etter at hu falt ned trappa, på en fest, sørpe drita. Hu huska ingenting av kvelden så typen som fortalte oss..

Da snakker vi latterlige mennesker! Hva med å bare ta abort først som sist?

Tydeligvis mange som ikke skjønner hva andre mennesker/barn betyr og kun tenker på seg selv... :no:

Lenke til kommentar
Sidious: jeg må si meg litt uenig der, når folk gjør sånt så er det ikke annet enn å dømme dem der og da, for de vet godt hva de driver med.. Hater å se henne hver pause for å se henne røyke inn babyen sin. Håper ungen har sterke lunger.

Det skulle vært straff for synlig gravide jenter som røyka og drakk.. eller finnes det allerede?

I stedet for å skape deg din egen virkelighet om hva folk vet eller ikke, så si det til henne da? :roll:

Lenke til kommentar

Ja, skjønner ikke hvordan noen tør å gjøre slikt mot ungen sin, de står ute og smiler og ler og røyker mens ungen har et helvete inni magen for han/hun er jo ikke sterk nok til å takle røyken og giften.

Og er mora drita, så er definitivt ungen like drita den også, hvis ikke mer..

Mrbjoern: Hun vet det jo! Tviler på at jeg og min mening kommer til å forandre vanene hennes.. Dessuten vet jeg ikke om hu kommer til å klikke eller ikke.

Quicko: hahaha :p

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...