L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Visste dere at om man har webcam så kan man spille kles-"Steinsakspapir" på msn? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå skal jeg se på The Cannonball run! Wooooooshjooommmmmmm..... Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Da var flosshatten bestilt btw, väd tycks:<a href="http://www.crazyshop.no/index.php?main_pag...products_id=168" target="_blank" rel="nofollow">http://www.crazyshop.no/index.php?main_pag...products_id=168</a> Tja, om du har utseendet og stilen til det. Jeg ville bare sett idiotisk ut i flosshatt. Kan noen forklare meg hvordan han gjør dette her? Noen som vet? Vet du ikke det? Han er jo magisk og kan trylle! Litt mer seriøst, hvorfor ødelegge gode triks med forklaringer ned til minste detalj? Det blir uansett spekulasjoner, da han aldri avslører triksene sine. Endret 10. januar 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Gratz med ny avatar. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Ja, men jeg vil vite det!! AAAARRRRGH.. Kun to ting jeg vil vite og det er hvordan han gjør dette trikset og om Eli Hagen noen gang har tenkt til å klippe seg.. Er det for mye og forlange av denne verden!! Blir gal!! L4r5: Nå må du slutte og lure folk inn på msn for å se deg naken da... Endret 10. januar 2009 av Melisma Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du kan jo sende mail til Eli da... [email protected] Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Gratz med ny avatar. Har gått tilbake til min gamle faktisk. Men takk. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da var flosshatten bestilt btw, väd tycks:http://www.crazyshop.no/index.php?main_pag...products_id=168 Tja, om du har utseendet og stilen til det. Jeg ville bare sett idiotisk ut i flosshatt. I has teh stil, yes Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Har gått tilbake til min gamle faktisk. Men takk. Har ikke sett den før jeg. Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det kan da ikke være ekte hår, det må ha vært importert eller no sånt.. Kanskje hu stjal alt håret til Trump, og da mener jeg ikke bare håret på hodet hans.. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Tja, om du har utseendet og stilen til det. Jeg ville bare sett idiotisk ut i flosshatt. I has teh stil, yes Javel, da så. For øvrig er det kanskje litt vel tidlig å utnevne din avatar til årets juleavatar (jmf. signaturen din)? EDIT: Mente selvsagt årets juleavatar... Endret 10. januar 2009 av A-Jay Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så vidt jeg vet skal ikke avataren min være av en kanin med nisselue nå. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så vidt jeg vet skal ikke avataren min være av en kanin med nisselue nå. Nei, det er ikke det...Er en kanin, med blå bakgrunn bak og en flott ramme Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Begynner å bli trøtt allerede. Savner dama også. <3 Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg installerer Arch på laptopen nå. Av en eller annen merkelig grunn får jeg følelsen av at jeg har mye større valgmuligheter i Arch, enn i Ubuntu. x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da ble man å sove over hos CampinCarl Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så vidt jeg vet er jeg en skitten liten kanin. Nei, det er ikke det...Er en kanin, med blå g-streng og en flott kropp Nå må dere to slutte å flørte! Lenke til kommentar
Melisma Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg og irriterer meg over ei på jobben som er gravid men som røyker som en svamp sammen med oss andre i pausene.. Alle vet jo at røyking ikke er bra for barnet når man er gravid, og man er bare en stor idiot i mine øyne når man gjør det, pluss at man er egoistisk.. Stakkars ungen.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så vidt jeg vet er jeg en skitten liten kanin. Nei, det er ikke det...Er en kanin, med blå g-streng og en flott kropp Nå må dere to slutte å flørte! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Så vidt jeg vet er jeg en skitten liten kanin. Nei, det er ikke det...Er en kanin, med blå g-streng og en flott kropp Nå må dere to slutte å flørte! Tihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg