Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er det avgjort at det blir nytt hull i morgen. Står hovedsaklig mellom bridge og å gjøre leppen symmetrisk. :wee:

Hvorden ser det tryne ditt ut nå da? :wee:

 

 

EDIT: mikkel da går jeg ned i gangen og kler på oss, så møtes vi på Statoil!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Jeg gidder ikke å gå til bensern å kjøpe cola i dette været. Å leke polfarer aleine er ikke så kult :hm:

 

Hm, jeg pleier å gå noen ganger, sånn frem og tilbake til bilen og sånn.

 

Nobutsrsly, jeg går til jobben for tiden. Er jo faen ikke mulig å finne parkering, så da går jeg heller de 7 minuttene det tar.

Lenke til kommentar
Da er det avgjort at det blir nytt hull i morgen. Står hovedsaklig mellom bridge og å gjøre leppen symmetrisk. :wee:

Hvorden ser det tryne ditt ut nå da? :wee:

To i leppen er fortsatt de eneste synlige av 10x piercinger. :)

Hmz...klarte ikke stå opp før 16:30. Tror det gikk litt i dass det der prosjektet..får se om jeg blir tidlig trøtt inatt, da.

Lykke til med det, liksom. :wee:

Lenke til kommentar

Mmmhhh... god morgen alle sammen. :)

 

Jeg har to valg nå.

 

1. legge seg tidlig, og håpe på at man blir i bedre humør i helgen. Før man begynner på en ny stressende uke...

 

eller...

 

2. jeg kan sitte oppe å jobbe ferdig i natt, så er jeg ferdig med det... Også kan man håpe på at man får nok søvn resten av helgen. :)

 

teit post det her, men... jaja :)

Lenke til kommentar
Eg fekk igjen matteprøven idag og eg fekk 2- :D:D til våren skal eg greie å ikkje stryke!! og 4- på nynorsk tentamen :D

Det der hadde jeg aldri vært stolt av.

 

 

Jeg jogger 20 miutter til skolen hver dag, tror jeg skal begynne å stå opp tidligere

Tror jeg og. Sist gang rakk jeg ikke bussen, så jeg klarte å spurte til nærmeste bussholdeplass som bussen skulle kjøre forbi. Jeg løpte så fort at jeg ikke fikk puste da jeg kom fram :p

Lenke til kommentar
Jeg jogger 20 miutter til skolen hver dag, tror jeg skal begynne å stå opp tidligere

Tror jeg og. Sist gang rakk jeg ikke bussen, så jeg klarte å spurte til nærmeste bussholdeplass som bussen skulle kjøre forbi. Jeg løpte så fort at jeg ikke fikk puste da jeg kom fram :p

Rakk du bussen, da? x)

 

En kompis av meg gjør det samme ca en gang i uka. Resten av dagene treffer jeg ham på første holdeplass der jeg går på, så kommer han av og til på på neste stasjon, helt kjørt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...