Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Snart pizza i heimen. Hva skal dere ha? Er på besøk, men vi skal ete her idag no rådyr Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Får vel servert noe her jeg er på besøk. BOXXY SAGE Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Få litt liv her inne da, det er trist her uten liv...Hvor er L4r5, Lillium, b-real og alle de andre!! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Få litt liv her inne da, det er trist her uten liv...Hvor er L4r5, Lillium, b-real og alle de andre!! Jeg hører på politiradioen, ser på Last night of the proms og spammer andre deler av forumet. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal spise noe kyllingfiletgreier jeg Nam Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Få litt liv her inne da, det er trist her uten liv...Hvor er L4r5, Lillium, b-real og alle de andre!! Jeg hører på politiradioen, ser på Last night of the proms og spammer andre deler av forumet. ok...BTW, Nice postcount Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Skal spise noe kyllingfiletgreier jeg NamVurderer det samme selv. Legge en frityrkokt kyllingfilet mellom to biter nystekt baguett med litt salat osv. f.eks. ok...BTW, Nice postcount Ikke nå lenger Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Salat er must til kjøtt for min del...hater kjøtt og poteter eller annet tilbehør, Salat + Kjøtt = SANT!! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Salat er must til kjøtt for min del...hater kjøtt og poteter eller annet tilbehør, Salat + Kjøtt = SANT!! Salat + kjøtt + poteter/ris = sant Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men salat + thousand Islands dressing = Æsj Salat + havsalt = Win Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg skal ha Biff, fløtegratinerte poteter og rødvins saus. Nam <3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg skal ha Biff, fløtegratinerte poteter og rødvins saus. Nam <3 Hvorfor vil du ta fra Rødvin sin saus? Skal ikke han ha den i fred? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men salat + thousand Islands dressing = Æsj Salat + havsalt = Win må jo være en eller annen Dressing på!! Jeg liker Thousand Island, lysstå prøve å lage hjemmelaget Thousand Island engang Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Blir biff til middag idag tenker jeg. Med hasselbakte poteter, fløtesaus og brokkoli. Mmm. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Herlig med liv her Sitter å hører på Guns N' Roses...Herlig musikk ^^, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men salat + thousand Islands dressing = Æsj Salat + havsalt = Win må jo være en eller annen Dressing på!! Jeg liker Thousand Island, lysstå prøve å lage hjemmelaget Thousand Island engang De sier Finnland er de tusen sjøers land. Norge er The land of Thousand Island. Hvorfor i all verden bruker vi denne dårlige dressingen på alt fra kebab til biff? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Men salat + thousand Islands dressing = Æsj Salat + havsalt = Win må jo være en eller annen Dressing på!! Jeg liker Thousand Island, lysstå prøve å lage hjemmelaget Thousand Island engang De sier Finnland er de tusen sjøers land. Norge er The land of Thousand Island. Hvorfor i all verden bruker vi denne dårlige dressingen på alt fra kebab til biff? Fordi den er billig, og smaker godt Men tror hjemmelaget Thousand Island er bedre, selv om jeg liker ordentelig dressing bedre ^^, Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Herlig med liv her Sitter å hører på Guns N' Roses...Herlig musikk ^^, Chinese Democracy?` Hørte på den i stad. Kan ikke si den var noe særlig. Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Selv foretrekker jeg ikke noe dressing på min salat, men skal det være dressing skal det være hvitløksdressing. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg