Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå begynner det å rumle i magen, så jeg får begynne å lage middag. I dag er det ovnsbakt laks og ris som står på menyen. Snadder!

Jeg har store planer om hjemmelaget pizza i dag, men til tross for at det er 5 timer siden jeg spiste så har jeg fremdeles ikke lyst på mat. Tro om det hjelper med en tur ut... :hmm:

Ta deg en spasertur. Det kan godt hende at det hjelper på appetitten. :) Hjemmelaget pizza hørtes meget fristende ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Skulle egentlig også ha klippet meg. Har en sånn hårklipper men jeg har ikke strømadapteret så jeg har ikke lyst til å begynne og måtte stoppe halveis fordi den ikke klipper lengre :p

Det har skjedd med meg så mange ganger, den forrige klipperen min kunne ikke klippe og lade, og brukte 20 timer på å lade 30 min, så måtte ofte gå ut med masse små hår duster rundt om på hodet

Lenke til kommentar
Det har skjedd med meg så mange ganger, den forrige klipperen min kunne ikke klippe og lade, og brukte 20 timer på å lade 30 min, så måtte ofte gå ut med masse små hår duster rundt om på hodet
30 min på å klippe seg? Men i helledussen da, er slags metode du bruker når du klipper deg? *le*
Lenke til kommentar
30 min på å klippe seg? Men i helledussen da, er slags metode du bruker når du klipper deg? *le*

Tar det nøye på 1mm på sidene og 4 som en slags hanekam, tar sin tid. Hvertfall bakpå hodet.

Edit. glemte også alltid å lade den, så ofte var det bare 10-20 min å klippe meg.

Edit. GASS!! :woot:

Edit. Den var også sinnsykt sløv, var bare en sjeggtrimmer som grep sykt dårlig. Mye unnskyldninger. :p

Edit. Mer gass og vold plz

Edit. Edit

Edit. Andre gang eg dreper tråden i dag

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...