L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Om det kommer protestanter ut hit hvor jeg bor, da blir jeg bekymret. Men har da kniv og en liten kattepus, så jeg klarer meg.Katolikker da? Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Nå har jeg sitti siden 7 i går kveld og trykka f5 for å få en betakey til windows 7, og har enda ikke fått. Forbanna jævler! Link? Edit: Fant det. Endret 10. januar 2009 av Mevon Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Da har jeg vært på trening, handlet samt gjort mitt beste for å fjerne alle hybelkaninene som lå og gjemte seg i leiligheta mi. Nå blir det vel bare å sitte foran PC-en resten av kvelden. Rart å være alene igjen. Dama har vært på besøk, men hun dro hjem i dag tidlig. :| s Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Aaaand good morning! Snart tid for frokost, bare litt Tommy Tokyo og kaffi i dusjen først Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ferdig på arbeid og er sliiiiten. Smørt frokost, kokt masse kanner med kaffe, laget smørgrøt/fløyelsgrøt, rensket hele kyllinger og laget salat til kyllingsalaten som skal serveres 4-tida, kokt vaniljesaus og sjokoladepudding, ordnet fruktfat, stekt vaffler og masse masse masse oppvask, eneste pausene jeg har hatt i dag har vært 3 røykepauser. Morgen er det kyllingfille-panne-ting som skal stekes i langpanne. Skal få oppskrift ifra svigermor for kokken sin egen oppskrift er litt sånn..vel..hun har ikke helt smaksløkene på plass til tider. Ikke at det gjør noe..lagde risengrynsgrøt her en gang og så hadde en i grønn konditorfarge i og hørte ingen klager på maten så...jah.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har nettopp våkna. Jeg våkna for en halvtime siden Død Snø og fylla i kveld, Jaha? Hvor.. Død Snø på Prinsen 18:45. Fylla blir vel først Ila og så Storås tipper jeg, kanskje en tur på Downtown. Vet ikke enda. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Action! http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=282066&treeId=777 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Katolikker da? Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hvor er det du jobber nå, Gisle? Endret 10. januar 2009 av DemonFudge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Jeg har nettopp våkna. Jeg våkna for en halvtime siden Død Snø og fylla i kveld, Jaha? Hvor.. Død Snø på Prinsen 18:45. Fylla blir vel først Ila og så Storås tipper jeg, kanskje en tur på Downtown. Vet ikke enda. Das Wagner`? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Katolikker da? Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hah. Hvor er det du jobber nå, Gisle? Var jeg så morsom at du nesten glemte å le? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Action!http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=282066&treeId=777 De skøt mot den stakkars kameramannen, hva har han gjort de? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hvor er det du jobber nå, Gisle?Bolig for psykisk utviklingshemmede.Siste tiden så har de bare brukt meg som kokk og ikke i vanlig "pleie". Blir nødt å finne meg noe annet, får for lite timer til at ting skal kunne gå rundt... De skøt mot den stakkars kameramannen, hva har han gjort de? Ingenting men det øker sjansene for at de kanskje kommer med i en tv-sending? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Action!http://webtv.tv2.no/webtv/?progId=282066&treeId=777 De skøt mot den stakkars kameramannen, hva har han gjort de? Han sto på "feil" side av gjerdet. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hahaha, han ene med det palestinske flagget som stod og puttet det opp i luften mistet det Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Hadde vært epic om han i lyktestolpen falt ned. Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Satt og tenkte på det samme Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå begynner det å rumle i magen, så jeg får begynne å lage middag. I dag er det ovnsbakt laks og ris som står på menyen. Snadder! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Burde ikke være lenge igjen til tåregassen nå Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Nå begynner det å rumle i magen, så jeg får begynne å lage middag. I dag er det ovnsbakt laks og ris som står på menyen. Snadder! Jeg har store planer om hjemmelaget pizza i dag, men til tross for at det er 5 timer siden jeg spiste så har jeg fremdeles ikke lyst på mat. Tro om det hjelper med en tur ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg