Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har nettopp våkna.

Jeg våkna for en halvtime siden

Jeg skulle opp 11.

Ja ja.

 

Optikeren ringte og vekte meg og sa at de gamle brillene mine er reparert så jeg kan bare komme å hente de, så kommer de nye i løpet av neste uke.

Men det vil si at det blir Død Snø og fylla i kveld, og så hjem til Steinkjer i morra sånn at jeg kan dra på fylla på Levanger med hawt chix neste helg :D

Lenke til kommentar

De som drar til sentrum i dag må enten like og slåss eller like og bli slått:P

Og angående det i oslo. VOLD LØSER IKKE VOLD.

Herregud, når skal mennesker forstå det.

Ihvertfall det i Oslo som bare er et påskudd for og få ut litt agro.

Og er dypt skuffet over at Blitz oppfordrer til samme dritt i dag som i går.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar
Enda en demonstrasjon som starter i Oslo nå klokka 14.00, og jeg har null sympati for noen som blir skadet idag. De vet at de ikke burdte dra dit etter torsdagens episoder. Idiotisk :mad:

Inkluderer det politimenn som blir skadet?

 

fra aftenposten.no:

"Flere personer ble i går fraktet til legevakten i forbindelse med gatekampene. Politiet har så langt registrert skader på seks personer, herunder fem polititjenestemenn." (angående demonstrasjonen på torsdag)

Lenke til kommentar

Så koslig å våkne opp med blod på puten, skulle likt å sett ansiktet mitt der eg sakte tørket vekk det eg trodde var slev i halvsøvne for så å se at hånden var dekket av blod, da våknet eg fort.

Restene av tannen som eg mistet igår er sylskarpe og har kuttet inn i tungen i hele natt.

Fra nå av skal eg filme meg når eg sover, hadde vært så sykt morsomt å sett det.

Lenke til kommentar

Og ang det i oslo så har eg null sympati over det, de palestinerne eg kjenner her i bergen skammer seg alle sammen, de snakket om død over de som ødelegger en fredlig støtte erklæring til israel, dette er ett fritt land og sålenge de får vise sin støtt må den andre siden få lov å gjøre det. Og politiet har de bare positive ting å si om, de har vokst opp i gaza med kontrollposter hver 5 meter. De som angrep den politibilen på torsdag eller angrep politiet er de som har vokst opp i oslo og synes politiet er så fæle.

Har hørt fra flere voksne palestinere som bor i oslo at de unge barna har fått deng når de kom hjem på torsdag.

 

Seriøst prat dreper alltid denne tråden, why?

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar

Det var få av de som ble arrestert som var palestinere synes eg å huske fra db eller vg, men har hørt fra en venninne at hun var med en gjeng på 30 palestiner ungdom som var med på det.

Og da fra de andre eg snakket med fra oslo.

Men har på følelslsen av at mange av de bare var utlendinger som ville ha en grunn til å sloss for.

 

Edit, altså ganske få

Endret av Sir Tojo
Lenke til kommentar
Så koslig å våkne opp med blod på puten, skulle likt å sett ansiktet mitt der eg sakte tørket vekk det eg trodde var slev i halvsøvne for så å se at hånden var dekket av blod, da våknet eg fort.

Restene av tannen som eg mistet igår er sylskarpe og har kuttet inn i tungen i hele natt.

Fra nå av skal eg filme meg når eg sover, hadde vært så sykt morsomt å sett det.

Det er så kos når tennene er fucked. Bare elsker å kjenne ting dette ut av kjeften når en spiser :ermm:
Om det kommer protestanter ut hit hvor jeg bor, da blir jeg bekymret. Men har da kniv og en liten kattepus, så jeg klarer meg.
Ohhh...ninja-style?
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...