L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 oi satan, hvis Den som venter på noe godt - blir voldtatt er jeg screwed... Da slipper du jo å vente lenger da jo! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 De er ikke engler alle som nakne er, sa mannen, han så kjerringa vaske seg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Brunost på nudlene. Når man bare må prøve noe nytt.haha, takk for tipset det skal jeg prøve gleder megKom gjerne med rapport på hvordan det ble. Jeg har foreløpig ikke hatt et ustyrlig behov for å prøve noe nytt. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 De er ikke engler alle som nakne er, sa mannen, han så kjerringa vaske seg Nærmere deg min gud, sa mannen og flytta på loftet. Deilig er jorden svarte kona og flytta ned i kjelleren. Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 er jeg screwed... You say that like it's a bad thing.. Jeg liker ikke at byen har begynt å stenfge kl2! Få tilbake kl 3, vi vikke ha lysa på 2-.15! Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 De er ikke engler alle som nakne er, sa mannen, han så kjerringa vaske seg Nærmere deg min gud, sa mannen og flytta på loftet. Deilig er jorden svarte kona og flytta ned i kjelleren. Den som er forelsket i seg selv, har ingen rivaler Den som hopper for høyt, snubler i eget sjegg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 De er ikke engler alle som nakne er, sa mannen, han så kjerringa vaske seg Nærmere deg min gud, sa mannen og flytta på loftet. Deilig er jorden svarte kona og flytta ned i kjelleren. Den som er forelsket i seg selv, har ingen rivaler Den som hopper for høyt, snubler i eget sjegg Når klokka slår tre... går Lars og legger seg Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Digger shuffle, mye bra musikk som popper opp. np: Spice Girls -- Stop Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Det er ingen liten kunst å sove, for å mestre den må man være våken hele dagen. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke vær så skeptisk nå, vet du vil høre på. np: Britney Spears -- Let Me Be Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Ikke vær så skeptisk nå, vet du vil høre på. np: Britney Spears -- Let Me Be Du har ikke tilfeldigvis noe av Destiny's cild da?? :-) Lenke til kommentar
toth Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 np: Di Derre - Kråka på taket Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du har ikke tilfeldigvis noe av Destiny's cild da?? :-) Bruker Spotify nå i ferien, så da "har" jeg selvsagt dem. Musikksamlinga derimot lider av mangel på Destiny's Child, men den har både Spice Girls og Britney Spears. Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Du har ikke tilfeldigvis noe av Destiny's cild da?? :-) Bruker Spotify nå i ferien, så da "har" jeg selvsagt dem. Musikksamlinga derimot lider av mangel på Destiny's Child, men den har både Spice Girls og Britney Spears. Jaja hadde jo håpa på noe skikkelig musikk jeg da... Men men får gå å legge meg jeg før jeg synder mer! Den som sover synder ikke! (det ordtaket gjelder i hvertfall ikke for drømmene mine!!!) Rated M for Mature! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 (endret) Høres ikke ut som en dum idé å legge seg nei. Klokka begynner å bli mer enn den burde vært. np: Sigur Rós -- Ára bátur redigert: Kjedelige drømmer du må ha da. "Rated AO for Adults Only" Endret 10. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Nøtte Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Høres ikke ut som en dum idé å legge seg nei. Klokka begynner å bli mer enn den burde vært. np: Sigur Rós -- Ára bátur Klokka er jo ikke mer enn det den var på den her tida i går kveld. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 10. januar 2009 Del Skrevet 10. januar 2009 Er det bare jeg som er våken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg