Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kjøper du med deg noen grønne kjærligheter til meg? Sure Tar du noen røde til meg? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Weee, skal ha film-kveld i morra, endelig på tide og teste ut hjemme kino anlegget med ordentlig film Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Regelendring! Tråden har fått oppdatert regelverket, etter avstemming i tilbakemeldingstråden. En ny regel er lagt til i førstepost, og moderering etter denne regelen vil skje fra og med 19/01. Den nye regelen er som følger: * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) Ved uklarheter, spørsmål eller tilbakemeldinger skal dette alltid tas i tilbakemeldingstråden. Med vennlig hilsen moderatorene. Endret 18. januar 2008 av fredrik Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nå skal jeg ha biff, poteter, baernaise og COLA wtb! Give please! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Kjøper du med deg noen grønne kjærligheter til meg? Sure Yay Er syk i dag, så trenger den udokementerte medisinske virkningen. Endret 18. januar 2008 av Hippie-Erlend Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tar du noen røde til meg? Om jeg husker det så kjøper jeg Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 *long post, did not read*Med vennlig hilsen moderatorene. Oppfattet, skal prøve og unngå det Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bra regel! ------ Venter på at ponni skal våkne opp. Så skal vi leke polfarere og slepe oss bort til statoil for å kjøpe en halvliter cola. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tar du noen røde til meg? Om jeg husker det så kjøper jeg Blå til meg da? Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Så skal vi leke polfarere og slepe oss bort til statoil for å kjøpe en halvliter cola. HÆH? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Blå til meg da? Okay, men da er det nok Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Bra regel! ------ Venter på at ponni skal våkne opp. Så skal vi leke polfarere og slepe oss bort til statoil for å kjøpe en halvliter cola. Ponni er et dyr? Er det så bra føre hos deg at du kan leke polfarere? Vil heller ha det enn søleføre. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Så skal vi leke polfarere og slepe oss bort til statoil for å kjøpe en halvliter cola. HÆH? Det blåser og regner ute så bikkja må pakkes inn som en polfarer for å ikke fryse ihjel. Capishe? EDIT: blir snart minus her så bilen fryser igjen og alt blir snø. Endret 18. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Blå til meg da? Okay, men da er det nok Og kanskje en tyrkisk pepper-kjærlighet. Og muligens en sånn.. Neida, bare tuller Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg gidder ikke å gå til bensern å kjøpe cola i dette været. Å leke polfarer aleine er ikke så kult Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror det er storm her i natt. Fikk høre rykter om noe sånt. Så jeg må huske å lukke vinduet, ellers våkner jeg i morgen med iskaldt rom (nei, jeg våkner ikke av vinden, vinduet som slår eller trær som knirker). Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg gidder ikke å gå til bensern å kjøpe cola i dette været. Å leke polfarer aleine er ikke så kult Kom hit! Vi kan være polfarere alle sammen! Endret 18. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kom hit! Vi kan være polfarere alle sammen! Jaaa Har du en spade, vi kan blir overrasket av en storm, og da er det lurt å grave seg ned Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg har spade og to firehjulstrekkere. Tror vi skal klare oss! Heftigt! Vi må lage sånn hule! Endret 18. januar 2008 av mushi Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da er det så avgjort at det blir nytt hull i morgen. Står hovedsaklig mellom bridge og å gjøre leppen symmetrisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg