L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Apropos det, Kanin33s avatar var søtere før! Syns du? Jeg er enig Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Apropos det, Kanin33s avatar var søtere før! Syns du? Jeg er enig Ekstremt uenig. Så faktisk på Best of Top Gear nå. Kjempegøyalt. Endret 9. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Apropos det, Kanin33s avatar var søtere før! Syns du? Jeg er enig +1 Ekstremt uenig. Grunn for quoting: La til en +1 på enig... for at ingen skal kalle det unødvendig quoting.. men det ble det kanskje på et vis likevel, i og med at jeg like så greit kunne ha skrevet at jeg synes den gamle var søtere jeg også. Da har en akkurat kjøpt Oddworld: Abe's Oddyse via GOG.com. Kunne jo alltids ha rodd med informasjonsbølgen inn til piratbukta, men gog er såpass aktiv og driver med gamle spill, så da støtter jeg de der. Gode priser og "bonusmateriale har de også. Endret 9. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Apropos det, Kanin33s avatar var søtere før! Syns du? Noen av tingene som gjør kaniner (og lignende pelskledde dotter) søte er det store hodet i forhold til kroppen, og de store søte pupillene som stirrer rett på deg, og indirekte sier "kos med meg, ta vare på meg". Den nye avataren lar oss ikke se hodet/kroppen skikkelig, og øynene stirrer ikke på oss, selv om bakgrunnsfargen er finere. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Apropos det, Kanin33s avatar var søtere før! Syns du? Jeg er enig Eneste jeg får ut av den avataren er at jeg blir sulten Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Originalbildet. Den er skikkelig søt Hva heter den? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Originalbildet. Den er skikkelig søt Hva heter den? Alexi. ^^ Edit: Det er en jente btw. Endret 9. januar 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ny avatar > gammel avatar Mens vi er inne på avatarer, bør vel snart bytte jeg også. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 På det store bildet var den søt, ja. Fikk lyst på en kanin. Har fortsatt mareritt om rotter og bitt, men så fort det forsvinner frister det å kjøpe en. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ny avatar > gammel avatar Mens vi er inne på avatarer, bør vel snart bytte jeg også. Tenkte akkurat på det samme. Men på en annen side, ser jeg ikke noe galt med den jeg har. Stilren og grei, lett å kjenne igjen er den også Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 To marsvin her i huset for tida, litt mer praktisk størrelse uten at de blir veldig små. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kaninen din var kjempesøt! Hadde en svart dvergkanin før, Trampe. Han var helt gal. Vi hadde et rosa teppe han pleide å hoppe rundt som en okse på. Good, old times. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Alexi. ^^ Edit: Det er en jente btw. Ah ok, men siden jeg ikke viste kjønnet satte jeg den opp som intetkjønn. Sitter emd en film som heter United 93, handler om det 4. flyet på 11. september. Noen som har sett denne? Verdt å se? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tenkte akkurat på det samme. Men på en annen side, ser jeg ikke noe galt med den jeg har. Stilren og grei, lett å kjenne igjen er den også Bør kanskje gjøre bakgrunnen transparent på din, ellers synes jeg den fungerer veldig bra. Jeg har jo juleavatar, blir litt dumt å bruke den hele året. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) To marsvin her i huset for tida, litt mer praktisk størrelse uten at de blir veldig små. Finnes kaniner som veier rundt 800 gram når de er voksne da Edit: Leif Endret 9. januar 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kaninen din var kjempesøt! Hadde en svart dvergkanin før, Trampe. Han var helt gal. Vi hadde et rosa teppe han pleide å hoppe rundt som en okse på. Good, old times. Har et par gale kaniner jeg og.. Vel, alle 5 er faktisk gale. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg kysser kjæresten min, og han begynner å harke og hoste og brekker seg nesten. God tegn eller dårlig tegn? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg kysser kjæresten min, og han begynner å harke og hoste og brekker seg nesten. God tegn eller dårlig tegn? Dårlig. Det betyr enten at han har kols eller influensa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg