Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Apropos det, Kanin33s avatar var søtere før!

Syns du?

Jeg er enig +1

Ekstremt uenig.

Grunn for quoting: La til en +1 på enig... for at ingen skal kalle det unødvendig quoting.. men det ble det kanskje på et vis likevel, i og med at jeg like så greit kunne ha skrevet at jeg synes den gamle var søtere jeg også.

Da har en akkurat kjøpt Oddworld: Abe's Oddyse via GOG.com. Kunne jo alltids ha rodd med informasjonsbølgen inn til piratbukta, men gog er såpass aktiv og driver med gamle spill, så da støtter jeg de der. Gode priser og "bonusmateriale har de også.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Apropos det, Kanin33s avatar var søtere før!

Syns du?

Noen av tingene som gjør kaniner (og lignende pelskledde dotter) søte er det store hodet i forhold til kroppen, og de store søte pupillene som stirrer rett på deg, og indirekte sier "kos med meg, ta vare på meg".

Den nye avataren lar oss ikke se hodet/kroppen skikkelig, og øynene stirrer ikke på oss, selv om bakgrunnsfargen er finere.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Ny avatar > gammel avatar

Mens vi er inne på avatarer, bør vel snart bytte jeg også.

Tenkte akkurat på det samme. Men på en annen side, ser jeg ikke noe galt med den jeg har. Stilren og grei, lett å kjenne igjen er den også :p

Lenke til kommentar
Alexi. ^^

Edit: Det er en jente btw.

Ah ok, men siden jeg ikke viste kjønnet satte jeg den opp som intetkjønn.

Sitter emd en film som heter United 93, handler om det 4. flyet på 11. september.

Noen som har sett denne? Verdt å se?

Lenke til kommentar
Tenkte akkurat på det samme. Men på en annen side, ser jeg ikke noe galt med den jeg har. Stilren og grei, lett å kjenne igjen er den også :p

Bør kanskje gjøre bakgrunnen transparent på din, ellers synes jeg den fungerer veldig bra.

Jeg har jo juleavatar, blir litt dumt å bruke den hele året.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...