L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Oi. Nå var dere ekle, synes jeg. Slapp av... Demille tåler det. Det var hun som startet for et par år siden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Demille. Sett meg på Nationaltheateret stasjon i det siste da? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Slapp av... Demille tåler det. Det var hun som startet for et par år siden. Kan vi få en ny start? :--( Jeg har forandret meg! Jeg er et nytt menneske, lover! DJ_Dark: haha, nei. Har ikke vært der på en stund faktisk :O Endret 9. januar 2009 av Tard. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ser du det Lillium? Flink du er Jeg prøver vertfall. =P Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 DJ_Dark: haha, nei. Har ikke vært der på en stund faktisk :O Ikke jeg heller, så kanskje like greit Ser du det Lillium? Flink du er Jeg prøver vertfall. =P Flink du Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kan vi få en ny start? :--( Jeg har forandret meg! Jeg er et nytt menneske, lover! Du får bevise det da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke jeg heller, så kanskje like greit Hah, ok. Jeg liker den stasjonen, lukta minner meg om kjelleren til bestemor. Du får bevise det da I will! Sååeh, hva nytt skjer her egentlig? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Betaler dere for noe abonnement elns? Hvilke faseliteter får man tilgang til ved kjøp av abonnement? Endret 9. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 I will! Sååeh, hva nytt skjer her egentlig? Nye folk, og folk er borte... ikke stort annet... Betaler dere for noe abonnement elns? Hvilke faseliteter får man tilgang til ved kjøp av abonnement? Jeg får avisen rett på døren hver morgen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke jeg heller, så kanskje like greit Hah, ok. Jeg liker den stasjonen, lukta minner meg om kjelleren til bestemor. What the... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Slapp av... Demille tåler det. Det var hun som startet for et par år siden. Så fort hun registrerte seg, altså. Gjorde tydeligvis et godt førsteinntrykk. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Slapp av... Demille tåler det. Det var hun som startet for et par år siden. Så fort hun registrerte seg, altså. Gjorde tydeligvis et godt førsteinntrykk. Nei da... gikk ett par dager tror jeg Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Slapp av... Demille tåler det. Det var hun som startet for et par år siden. Så fort hun registrerte seg, altså. Gjorde tydeligvis et godt førsteinntrykk. Jeg kom inn i denne trådens forgjenger litt før jul i 2006. Hun var en av de som møtte meg og siden har vi holdt på sånn. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nye folk, og folk er borte... ikke stort annet... Åh. Nei nei... Men daså What the... Synes ikke du den lukter litt kjeller? Så fort hun registrerte seg, altså. Gjorde tydeligvis et godt førsteinntrykk. Ja, jeg er flink med de. Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Betaler dere for noe abonnement elns? Hvilke faseliteter får man tilgang til ved kjøp av abonnement? Jeg får avisen rett på døren hver morgen Mange aviser er brutale på den fronten. "Nei det går så absolutt ikke an, å få den levert BARE i helgene". Men det jeg mente var. Endret 9. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) What the... Synes ikke du den lukter litt kjeller? Egentlig ikke Ikke tenkt helt på det. EDIT: Side 7777 Endret 9. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sååeh, hva nytt skjer her egentlig? Skjer det noe i det hele tatt her da? Bortsett fra masse random prat? Tvilsomt EDIT: Side 7777 Pøh, side 3111 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Betaler dere for noe abonnement elns? Hvilke faseliteter får man tilgang til ved kjøp av abonnement? Jeg får avisen rett på døren hver morgen Mange aviser er brutale på den fronten. "Nei det går så absolutt ikke an, å få den levert BARE i helgene". Men det jeg mente var. Det alternativet er en standardfunksjon som er lagt inn i Invision Power Board (forumsoftwaren diskusjon.no benytter seg av). Diskusjon.no har ikke valgt å benytte seg av denne funksjonen til noe. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 La oss feire for side 7777. Spise iCake eller noe sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg