Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Og på kanariøyene er det 7 grader, sa de i nyhetene i dag. Jeg ville stolt mer på været, hadde jeg vært deg. Andre her som ser nytt på nytt? Takk for at du nemnar det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Andre her som ser nytt på nytt? Det har jo ikke begynt Ser på Ole Lukkeøye spise paella, ikke akkurat et pent syn. Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Andre her som ser nytt på nytt? Det har jo ikke begynt Ser på Ole Lukkeøye spise paella, ikke akkurat et pent syn. Ikke enda, om 10 min. Men jeg mente sånn når det pleier å gå Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Don't copy that floppy! :!: Endret 9. januar 2009 av basskuk Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det slår ikke røkt elgkjøtt og kakao midt i kaldeste vinternorge. Så det så. Såååå enig med deg. Eller en kakao mens man har en skikkelig tømmerstokk mellom beina. (Jeg jobber med lafting.) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 mine innlegg Det var lurt! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Hm, jeg har alltid lurt på hvordan ei skremt ugle ser ut Fantastisk, den bare krymper seg. The evil bat transformation! Endret 9. januar 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Andre her som ser nytt på nytt? Det har jo ikke begynt Ser på Ole Lukkeøye spise paella, ikke akkurat et pent syn. Ikke enda, om 10 min. Men jeg mente sånn når det pleier å gå Jeg skal nok se det(idag ivertfall) ja. Ser ikke på Ole Lukkeøye for moro skyld. Personlig synes jeg at nytt på nytt har tapt seg meget siden Linn kom. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Såååå enig med deg. Eller en kakao mens man har en skikkelig tømmerstokk mellom beina. (Jeg jobber med lafting.) Se der ja! En ekte nordmann. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Meg og! Du kan få bli med til stavanger! Jeg vil også Stavanger Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) mine innlegg lol. Edit 1: La til parentes Edit 2: Endret på det som stod inni parentesen. Edit 3: Tok vekk parentes. Edit 4: La til smiley. Edit 5: La til punktum. Edit 6: Endret smiley. Edit 7: Endret hele posten. Endret 9. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! (S)nytt på nytt! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 lol. Edit 1: La til parentes Edit 2: Endret på det som stod inni parentesen. Edit 3: Tok vekk parentes. Edit 4: La til smiley. Edit 5: La til punktum. Edit 6: Endret smiley. Edit 7: Endret hele posten. Konklusjon: Dust. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hm, jeg har alltid lurt på hvordan ei skremt ugle ser ut Fantastisk, den bare krymper seg. The evil bat transformation! Dagens video! Flirer så jeg gråter! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hmmm. Siden jeg sitter med pcn, skal dama få viljen på tvn og da er det Ekstrem Oppussing som går.. Har ikke helt sansen for slike programmer men men.. Mer lyst å se Nytt på Nytt Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 hmmm. Siden jeg sitter med pcn, skal dama få viljen på tvn og da er det Ekstrem Oppussing som går.. Har ikke helt sansen for slike programmer men men.. Mer lyst å se Nytt på Nytt Stå på krava! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Ikke noe stress. Laster det ned etterpå. Dessuten er jeg alt for avhengig av pcn til at jeg gidder å sette meg i sofaen å se tv i kveld ... men jeg ser nå utmerket godt tvn fra her jeg sitter også da så... Dessuten sitter jeg og oppdaterer sia for å få Beta-key til Win7 Endret 9. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Bango Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Faen da, mistet en bit av en tann når eg spiste rundstykke i dag, hørte bare en krønse lyd også kom det blod. Setter seg mat fast der oppi og den er skarp så eg kutter tungen. Også har eg tannlegeskrekk, som faen. Ikke kult Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Faen da, mistet en bit av en tann når eg spiste rundstykke i dag, hørte bare en krønse lyd også kom det blod. Setter seg mat fast der oppi og den er skarp så eg kutter tungen. Også har eg tannlegeskrekk, som faen. Ikke kult Føler med deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg