Lord Britishface Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det slår ikke røkt elgkjøtt og kakao midt i kaldeste vinternorge. Så det så. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Selv lepjet jeg i meg en San Miguel på utekafe i kveldssolen for et par timer siden, her på solvarme Las Palmas. Da vil jeg tro at det var samtidig som jeg slet meg igjennom 1 mil med puls opp i mot 190 i øsende regnvær, masse vind, og 2-3 grader. Det gjør godt. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det slår ikke røkt elgkjøtt og kakao midt i kaldeste vinternorge. Så det så. Deg om det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Drikk noe godt for meg da! Will do. Tenkte forresten på deg da jeg la merke til Toy Story i hylla mi istad. Heldiiiig! =D Men du må traske til og fra i regn og tre graders kulde. Selv lepjet jeg i meg en San Miguel på utekafe i kveldssolen for et par timer siden, her på solvarme Las Palmas. Gjør meg fint lite. Godt selskap. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Will do. Tenkte forresten på deg da jeg la merke til Toy Story i hylla mi istad. Godfilm det. Og den kommer på kino i høst, i 3D! Satser på at det blir genialt. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Som vanlig? Bare fordi jeg var sulten. Hadde tenkt å lage selv, men orket ikke. Skal lage neste gang, lover! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Deg om det. Så sannelig. Mye tyder på at jeg er ganske alene i å være av den oppfatning. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Bare fordi jeg var sulten. Hadde tenkt å lage selv, men orket ikke.Skal lage neste gang, lover! Flink gutt! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Så sannelig. Mye tyder på at jeg er ganske alene i å være av den oppfatning. Mener på at rådyr smaker bedre enn elg jeg da... og gjerne kaffe til isteden Endret 9. januar 2009 av Espen pai Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhhhh. Om 24 timer sitter jeg på et classy sted i London med en drink i hånda. Pakk meg med? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhhhh. Om 24 timer sitter jeg på et classy sted i London med en drink i hånda. Åhh Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhhhh. Om 24 timer sitter jeg på et classy sted i London med en drink i hånda. Pakk meg med? Meg og! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men du må traske til og fra i regn og tre graders kulde. Selv lepjet jeg i meg en San Miguel på utekafe i kveldssolen for et par timer siden, her på solvarme Las Palmas. Åhh Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er katastrofalt sprengmett. Er fargoth på Las Palmas? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Meg og! Du kan få bli med til stavanger! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Meg og! Du kan få bli med til stavanger! Yay! Lenke til kommentar
Sunset Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Og på kanariøyene er det 7 grader, sa de i nyhetene i dag. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hjelp meg Og på kanariøyene er det 7 grader, sa de i nyhetene i dag. Ja fysh! Er tydeligvis litt vamere på Las Palmas.. Er ikke sikkert det er samme på alle øyene Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Andre her som ser nytt på nytt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg