Bloodlines Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ha taco etterpå. Andre som skal ha taco? Taco det er veldig lenge siden jeg har spist. Sikkert et par månder siden sist Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ha taco etterpå. Andre som skal ha taco? Jeg skal ha biff . Med stekte poteter, løk og bayernaisesaus (knorr ). Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde pizza jeg Hjemmelaga. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde pizza jeg Hjemmelaga. Min var kjøpt Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde pizza jeg Hjemmelaga. Min var kjøpt Som vanlig? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Wøhøhø. Pappa har lært seg å laste ned musikk, men han må installere lydkortdriver til et 6 år gammelt lydkort og han vil ikke innrømme at han ikke får det til . Om jeg spør om han får det til så har han alltid gjort noe finurlig og egentlig aldri prøvd utifra forklaringene . Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du bytte avatar!? Det blir som om jeg skulle bytta avatar til en teris-blokk, hvor feil blir liksom ikke det? I know. Mange som mener de knytter meg til denne avataren, tror jeg beholder den men skal prøve meg litt frem :!: Du byttet!? Nå får jeg veldig lyst til og skrive en særdeles lang skjennepreken, for du verken kan eller skal bytte avatar, den du hadde er deg! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den gamle er meget bedre! Lenke til kommentar
Rodion Raskolnikov Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ha taco etterpå. Andre som skal ha taco? Jeg. Vi er skapt for hverandre. Lenke til kommentar
Bloodlines Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Liker den ny jeg. Zero Puntuation er kul Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Også Zero Puncuation da . Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ha taco etterpå. Andre som skal ha taco? Spiste nettop taco selv Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Satte pizzan i ovnen og løp i dusjen og skulle sjekke om jeg rakk det. Hører fra folk at jeg alltid er treig til ting, men FY! HAH. Jeg tørka meg og løp til kjøkkenet og det sto " 1 min" igjen til den var ferdig ^^ Snakk om timing! Woaw! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Den gamle er meget bedre! Jeg husker ikke hvordan den så ut jeg. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhhhh. Om 24 timer sitter jeg på et classy sted i London med en drink i hånda. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Drikk noe godt for meg da! Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhhhh. Om 24 timer sitter jeg på et classy sted i London med en drink i hånda. Heldiiiig! Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Åhhhh. Om 24 timer sitter jeg på et classy sted i London med en drink i hånda.Men du må traske til og fra i regn og tre graders kulde. Selv lepjet jeg i meg en San Miguel på utekafe i kveldssolen for et par timer siden, her på solvarme Las Palmas. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg