Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min.

Jeg må begynne å tenke på å bytte avatar igjen, får så mange klager på at de tror jeg er jente :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min.

Jeg må begynne å tenke på å bytte avatar igjen, får så mange klager på at de tror jeg er jente :!:

 

Du bytte avatar!?

 

Det blir som om jeg skulle bytta avatar til en teris-blokk, hvor feil blir liksom ikke det? :ermm:

Lenke til kommentar
Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min.

En ser avatarer før brukernavn :) . Så ikke bytt noe av det.

Ser jeg en kjent avatar, men med et nytt brukernavn så kommer jeg søttern ikke på hva brukeren het før, mens kombinasjonen er best :) .

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...