kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Haloo, DNA er jo en skobutikk, alle vet vel det!? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du PULER ikke logikken deres, gjør du? ... Jo visst pokker gjer ein det! DNA kan være så mangt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du PULER ikke logikken deres, gjør du? ... Mer fraværet av. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Yep, blonde jenter med timeglassform og klær i farger som er alt annet enn hetero er vanligvis ikke spesielt oppegaående når det kommer til logikk Hvilke farger er "alt annet enn hetro" på jenter? Og ingenting tyder på at mennesker som er heldige utseendemessig gjør det dårlig mentalt. Snarer tvert imot. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Haloo, DNA er jo en skobutikk, alle vet vel det!? Hvorfor skulle alle vite det? Endret 9. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, vet ikke jeg. Jaja, jeg bor jo utpå landet så der er det ikke allverden av butikker... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hårrehæite, nytt nick. Blasfemi! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) yay kort hår igjen! sist jeg klipte meg var rett før sommerferien var ferdig Endret 9. januar 2009 av Shikaru Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min. Jeg må begynne å tenke på å bytte avatar igjen, får så mange klager på at de tror jeg er jente :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min. Jeg må begynne å tenke på å bytte avatar igjen, får så mange klager på at de tror jeg er jente :!: Du bytte avatar!? Det blir som om jeg skulle bytta avatar til en teris-blokk, hvor feil blir liksom ikke det? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Du bytte avatar!? Det blir som om jeg skulle bytta avatar til en teris-blokk, hvor feil blir liksom ikke det? I know. Mange som mener de knytter meg til denne avataren, tror jeg beholder den men skal prøve meg litt frem :!: Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Men han har samme avatar. Ergo er det fortsatt mulig å huske hvem han er. Skjønt, jeg skifter heller avatar enn visningsnavn. Prøver å ikke bytte avatar for ofte, men til slutt går jeg rett og slett lei avataren min. En ser avatarer før brukernavn . Så ikke bytt noe av det. Ser jeg en kjent avatar, men med et nytt brukernavn så kommer jeg søttern ikke på hva brukeren het før, mens kombinasjonen er best . Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ha taco etterpå. Andre som skal ha taco? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Skal ha taco etterpå. Andre som skal ha taco? I morgen Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei. Du får ikke lov å spise taco før du har byttet avatar... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Huff, nei, ingen taco før det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg