chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da får du den til å høres dårlig ut. Du! Jeg har salgstalent Da er den for d yr Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da får du den til å høres dårlig ut. Du! Jeg har salgstalent Jasså Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har sikkert talent til å selge kroppen sin ... men det er vel ikke så vanskelig om en er jente og ser litt mer enn ok ut. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har sikkert talent til å selge kroppen sin ... men det er vel ikke så vanskelig om en er jente og ser litt mer enn ok ut. Etter hva jeg har sett på Karl Johan så kan nok hvem som helst lykkes... Er ikke akkurat top model-deltagere som står der Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Har sikkert talent til å selge kroppen sin ... men det er vel ikke så vanskelig om en er jente og ser litt mer enn ok ut. Ti still hvis du ikke har noe bedre å komme med. Jasså Solgt fryser, vaskemaskin, klær, sko og mye mer jeg Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ti still hvis du ikke har noe bedre å komme med. Oi, så raskt vi blir ampre, da >.< Og nei, det var ikke tull. Ta det personlig. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Oi, så raskt vi blir ampre, da >.< Og nei, det var ikke tull. Ta det personlig. Kan ikke si at jeg har solgt kroppen min akkurat. Men ja, du har på en måte rett. Ville heller kjøpt ting av en heit fyr enn en stygg, slapp og svettende fyr med masse kviser. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Innlegg som går på reaksjon på moderering er fjernet. Dette for å unngå at tilbakemeldinger blir spredd rundt på hele forumet, da det gjør det særdeles uoversiktlig for moderatorteamet og forumstyret å oppdage tilbakemeldingen. I tillegg er ikke moderering emnet for denne tråden. Er man uenig i moderering så kan man sende en pm til den aktuelle moderator. Eventuelt moderatoren eller klag moderator inn for forumstyret på e-post [email protected]. Da vil en administrator behandle saken og gi deg en tilbakemelding. Tilbkameldinger som går på det generelle (eksempelvis retningslinjer) kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Vi oppfordrer alle til å komme med innspill og tilbakemeldinger, men det må gjøres på riktig måte. Bevisst forsøk på å undergrave en moderators autoritet vil bli slått hardt ned på og brukere frarådes sterkt å gjøre det. Vi håper dere viser forståelse for dette. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kan ikke si at jeg har solgt kroppen min akkurat. Men ja, du har på en måte rett. Ville heller kjøpt ting av en heit fyr enn en stygg, slapp og svettende fyr med masse kviser. Ikke ta ting så personlig. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ikke ta ting så personlig. Oi, så raskt vi blir ampre, da >.< Og nei, det var ikke tull. Ta det personlig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg liker vanligvis ikke fottattiser, men.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Yay. Jeg var banna i to døgn for en filleting. Jaja. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Morro å ha hodepine hver dag 4 dager på rad. (And counting..) Btw.: 5 Most Horrifying Bugs In The World. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den tattisen var lekker! Oh, har vondt i hodet selv. Paracet nektet å hjelpe =/. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror jeg dør av Cola-mangel snart.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den tattisen var lekker! Sitter og kikker så smått igjennom diverse gallerier, bl.a. lets buzz sitt og BMEink og modblog og you name it. Jeg får nesten lyst på UV-tattis av dette her. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror jeg dør av Cola-mangel snart.. Enig, må på butikken i morgen tidlig og kjøpe cola Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Nå skal jeg ha biff, poteter, baernaise og COLA Lenke til kommentar
Erren Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Tror jeg dør av Cola-mangel snart.. Enig, må på butikken i morgen tidlig og kjøpe cola Kjøper du med deg noen grønne kjærligheter til meg? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kjøper du med deg noen grønne kjærligheter til meg? Sure Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg