Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja. Du blir sikkert ganske sliten i ryggen etterhvert med all bæringa, så da burde det jo være sweet relief med å slenge de over skuldrene. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Pupper på ryggen hadde jo vært kewlt da, kunne stirra uten at jentene blir irritert Men hva skulle man da sett på forfra? Bak har man jo allerede rumpa. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er den nye trenden! Følger du trenden? Nei, heldigvis ikke. Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Var det L4R5 som skulle til kanariøyene straks? -Lengter du til Syden for å komme bort fra vinteren? Da bør du neppe dra til Kanariøyene, der termometrene har satt bunnrekord med 7 varmegrader i det som er det kaldeste været på 35 år. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=545999 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Pupper på ryggen hadde jo vært kewlt da, kunne stirra uten at jentene blir irritert Men hva skulle man da sett på forfra? Bak har man jo allerede rumpa. Det fine ansiktet? Lenke til kommentar
MSg Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som vet om god hurtigmat i Nittedalsområdet? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fine jenter er overvurdert. Alle vet at de som er mindre pene er de som har mest lyst... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det fine ansiktet? Stem for pupper foran du også! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Var det L4R5 som skulle til kanariøyene straks?-Lengter du til Syden for å komme bort fra vinteren? Da bør du neppe dra til Kanariøyene, der termometrene har satt bunnrekord med 7 varmegrader i det som er det kaldeste været på 35 år. http://www.vg.no/nyheter/vaer/artikkel.php?artid=545999 Wow, skal ditt i April eller Mai.. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det fine ansiktet? Stem for pupper foran du også! Ellers så har man jo alltids cameltoe... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Haha, det er kanskje det mest nedverdigende å høre av en jente :!: Bra at jeg aldri har hørt det før.. Jeg hører det ofte. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fine jenter er overvurdert. Alle vet at de som er mindre pene er de som har mest lyst... Utseende har lite å si på hva en jente gjør i senga. En tommelfinger-regel er at jo mer crazy og wacko de er i hodet jo villere er de i senga. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De må jo være heite for at du skal tenne på dem i senga da. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De må jo være heite for at du skal tenne på dem i senga da.Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De må jo være heite for at du skal tenne på dem i senga da. Kanskje sirslask har en fetish for stygge jenter? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Utseende har lite å si på hva en jente gjør i senga. En tommelfinger-regel er at jo mer crazy og wacko de er i hodet jo villere er de i senga. Hvor mange av de heiteste jentene er helt stabile i hodet i forhold til de litt mindre fine? Kanskje sirslask har en fetish for stygge jenter? Jeg tror kanskje jeg har det eller så ser jeg mer på personligheten... Jeg vet ærlig talt ikke Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Utseende har lite å si på hva en jente gjør i senga. En tommelfinger-regel er at jo mer crazy og wacko de er i hodet jo villere er de i senga. Om samme regel gjeld for gutar, er eg ein gud i senga. Hvor mange av de heiteste jentene er helt stabile i hodet i forhold til de litt mindre fine? +1. Heller litt mindre fin, og litt meir vet i skallen. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De må jo være heite for at du skal tenne på dem i senga da.Selvfølgelig. Ja.. så da har det noe og si åssen de ser ut, da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja.. så da har det noe og si åssen de ser ut, da?For om man tenner på dem, ja... Ikke for hva de gjør. Hvor mange av de heiteste jentene er helt stabile i hodet i forhold til de litt mindre fine?Si fra når du finner det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg