Landeplagen Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som vet hvorfor folk går amok nede i Oslo? Har enda ikke fått med meg hvorfor de demonstrerer. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ellers har jeg og litt hodepine. Nye briller krever litt tilpassning Smart å skaffe nye briller på impuls når jeg allerede hadde hodepine Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Noen som vet hvorfor folk går amok nede i Oslo? Har enda ikke fått med meg hvorfor de demonstrerer. Stadig ikke utgivelsesdato på Duke Nukem Forever. Folk begynner å miste tolmodigheten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Stakkars, stakkars deg Jeg veit. Det er min egen skyld da. Snakk om selvskading liksom. Jeg hadde noe dritt på fingeren som jeg ikke fikk vekk. Så jeg tenkte jeg skulle være smart og skrape det vekk med saksa. Så glapp taket og vips! Der hadde jeg jeg skjært av et digert flak med hud. *blåse og kysse og kose og klemme på fingeren til* Snill du er! Jeg har satt på prinsesseplaster da Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ferdig med skumle bilder nå? Såklart . Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ikke ole-brum? Nei. JEg har det også da, men da måtte jeg ned å sjekke i medisinskapet nede. Prinsesseplaster hadde jeg her oppe. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ferdig med skumle bilder nå? Såklart . Wee! Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 DownThemAll kommer til sin nytte, for å si det sånn . Washy washy. Looks good, smells good. Nice tit- wait, wat? Har hun pupper på ryggen? :O Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x) Flott at du i det hele tatt er på skolen og at dere gjør noe dere synes er morsomt da. Så blir det litt motivasjon til å fortsette å presse seg ivei på skolen Ja:) Egentlig var det ironi, at jeg synes det var kjempegøy, men ja, det er jo bedre å være på skolen enn ikke:p Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x) #@&%!!! Jeg hater sløyd. Husker vi skulle lage sånne små hus på ungdomsskolen. Alle gjorde narr av huset mitt . Man kunne stikke omtrent hele hånda gjennom plankene. Jeg som ble igjen etter skoletid for å fikse skaden? Hjalp ikke. stakar *gi trøsteklem* JEg var også sugen på sløyden, brukte en halv time å sage en planke med håndsag Kanskje på tide for deg å begynne å trene? Du hørtes ikke særlig sterk ut Lenke til kommentar
toth Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 stakar *gi trøsteklem* JEg var også sugen på sløyden, brukte en halv time å sage en planke med håndsag Kanskje på tide for deg å begynne å trene? Du hørtes ikke særlig sterk ut Ahaha! Kjenner dere lukten av bitterhet og gamle grudges, folkens? :!: Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kanskje på tide for deg å begynne å trene? Du hørtes ikke særlig sterk ut Haha, det er kanskje det mest nedverdigende å høre av en jente :!: Bra at jeg aldri har hørt det før.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Råkka i sløyd jeg Ble alltid ferdig før, så jeg kunne lage hva jeg ville etterpå. Når jeg tenker meg om så syns jeg egentlig sløyd var det kuleste faget. Synd vi ikke hadde det mer. Endret 9. januar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 stakar *gi trøsteklem* JEg var også sugen på sløyden, brukte en halv time å sage en planke med håndsag Kanskje på tide for deg å begynne å trene? Du hørtes ikke særlig sterk ut Eid Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 HAHA, pupper på ryggen :!: "bilde lengre baki tråden her" Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er den nye trenden! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er den nye trenden! Følger du trenden? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Det er den nye trenden! Følger du trenden? Nei, heldigvis ikke. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 E'kke noe stress med pupper på ryggen da. Vanlige pupper blir etter hvert såpass hengepupper at de lett kommer i veien foran. Den beste løsningen er da selvsagt å legge de over skuldrene og ned på ryggen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Pupper på ryggen hadde jo vært kewlt da, kunne stirra uten at jentene blir irritert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg