Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Apropo sære drømmer. Jeg drømte at jeg og Nyhus bodde i et hus innafor noen fengselsmurer sammen med en del andre folk med sære kostymer. Også skulle vi pusse opp, men vi måtte gjøre det helt musestille for at vaktene ikke skulle merke at vi bodde der. Også skulle vi rømme, men da vi kom ut av huset, hadde veien delt seg. Akkurat som når det ligger is på vannet som deler seg, bortsett fra at det var asvalt og lava. Så skulle Eivind løpe og hente bilen som var på en av de andre bitene med asvalt, også blei han slukt av lavaen :---( Fucka drøm.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kommer an på kvaliteten, men i en kopp te hadde jeg tatt 2 eller noe=)

Så mens du drikker teen tar du et vanlig trekk siden det tar en liten stund før kroppen tar det opp.

Bong, hva er det:P (ironi) joda, men nå snakker vi om andre måter enn den "vanlige", selv om det er like vanlig og spise den.

Du slipper de forbanna nervene av overrøyking foreks.

Man bruker mer når man tar det i mat eller varm drikke, men de varer en stund lengre også.

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Hater Dell sin kundeservice!

Ringte i november fordi jeg har sølt vann på lappis så tastatur er ødelagt g funker ikke med externt tastatur heller. De skulle hente den å greier, det var det siste jeg hørte. Ringte nå og etter ti minutter i kø kom jeg frem til noen. Snakka med han i ti-femten minutter før han fant ut at jeg hadde ringt feil sted. Jesus. Nå har jeg hørt på klassisk musikk i 20 minutter, holder på å bli gal!

De hadde ikke registrert at jeg hadde ringt engang i november. Ingenting var lagret eller skrevet ned.

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Virklig bra kundeservice...herregud for et firma.

De har for mange kunder når det blir sånn :no:

Og til det jeg har skrevet over: Jeg oppfordrer ikke til bruk, hva som skjer når dere prøver ut det jeg skriver er ikke mitt ansvar, deres kommende psykiske lidelser pga. bruk av narkotiske midler er ikke mitt ansvar, dreper dere noen i psykotisk tilstand er ikke det heller mitt ansvar, bla bla bla og bla bla bla

Endret av Fluesopp
Lenke til kommentar

Tror de har gått for å ta lunsj jeg. Bikkja må ut g jeg er sulten :( Men nei da, må sitte i tlf jeg.

TA DEN JÆVLA TELEFONEN DA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nå har jeg sitti g hylt og skreket og banna i telefonen i ett par minutter, funker hos telehor, men ikke her. Dritt.

Like før jeg bare kjøper meg ny pc ett annet sted og hiver den her. 6k for halvannen mnd bruk er vel ikke så ille?

Å HERRE GUD DA!!!!! fittehrehelvetefaens møkka dell!

Endret av mushi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Hu var da rett og slett ubeskrivelig stygg. Håper hu dør i et syrebad, så blir hu i alle fall et pent lik.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...