Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når jeg tenker meg om så har jeg hatt en pedo lærer, han var dessverre gym lærer:

Scenario:

Gutta skal i dusjen, mange står å venter på dusj.. Læreren kommer inn og sier: "Dere kan jo stå to og to i dusjen og såpe hverandre inn"... Alle gutta bare :ermm:

Høres ut som læreren vår på barneskolen.

Hu var vår vanlige klasseforstander, samt gymlærer, og pleide å komme inn i garderoben og dusjen til oss og sto og så på at "alt gikk rett for seg", og når vi prøvde å dekke oss til sa hu at det trengte vi ikke for hu hadde sett nakne gutter før, da en av de tøffeste i klassen sa at da kunne jo hu kle av seg også sånn at det ble rettferdig, ble han sendt til rektor med brev med hjem og greier ...

Ja ja.

Lenke til kommentar
Når jeg tenker meg om så har jeg hatt en pedo lærer, han var dessverre gym lærer:

Scenario:

Gutta skal i dusjen, mange står å venter på dusj.. Læreren kommer inn og sier: "Dere kan jo stå to og to i dusjen og såpe hverandre inn"... Alle gutta bare :ermm:

Hu var vår vanlige klasseforstander, samt gymlærer, og pleide å komme inn i garderoben og dusjen til oss og sto og så på at "alt gikk rett for seg", og når vi prøvde å dekke oss til sa hu at det trengte vi ikke for hu hadde sett nakne gutter før, da en av de tøffeste i klassen sa at da kunne jo hu kle av seg også sånn at det ble rettferdig, ble han sendt til rektor med brev med hjem og greier ...

Ja ja.

HAHA, hun skulle fått med seg brev hjem :p

Lenke til kommentar
Edit: Btw Nie, dud og Espen døde i drømmen min i natt. Noen hadde dopet dere ned med paracet før/mens dere sovnet. Samme med faren din og. Så dere sovnet heldigvis stille inn. Men i drømmen min i natt så ble jeg enten erta, ignorert, eller så døde bare folk ifra meg. Oo
Øh. Altså, jeg tror det er en litt urealistisk drøm, tbh. Dopet ned med paracet av alle ting. x)
Lenke til kommentar

Scenario:

Ja ja.

Kom på en morsom sak; en i klassa mi på u skolen fikk advarsel fordi han skrek når han brant seg på stekovnen i heimkunnskap.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Sameboe: Det var ikke akkurat streng på den måten jeg mente. Hun presset oss til å gjøre ting. Vi hadde masse gloseprøver osv. Alle gjorde lekser fordi de rett og slett ikke turte annet. xD

SAmme her. Vi var lit sløve med å gjøre leksene våre av og til, glemte en bok på skolen nå og da, og da klikka hun fullstendig. Husker en gang vi hadde matte med henne, så kikka hun og nektet å tro at jeg hadde klart å gjøre leksene mine selv, bare fordi jeg hadde hjlupet en venninne av meg (dvs. gjort oppgavene for henne for hun skjønte ikke noe, men jeg sa at jeg bare hjalp henne). Så dermed hadde vi begge jukset.

Scenario:

Ja ja.

Sånn var hun læreren vår med nerveproblemer også, kom inn i garderoben og sjekket at vi vasket oss skikkelig, neste hver gang og skule se til at vi ikke dusjet med badedrakter på når vi hadde svømming. En gang satt hun seg visstnok ned på gulvet og begynte å vaske seg mellom bena mens alle måtte se på. Heldigvis husker jeg ikke dette, så vet ikke om det stemmer da. Har sikkert fortrengt det. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Kom på en morsom sak; en i klassa mi på u skolen fikk advarsel fordi han skrek når han brant seg på stekovnen i heimkunnskap.

Så klart. Grining er ikke akseptabelt og bør slåes hardt ned på! * klaske ridepisken inntil lakkstøvlene som går opp til knærne *

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Edit: Btw Nie, dud og Espen døde i drømmen min i natt. Noen hadde dopet dere ned med paracet før/mens dere sovnet. Samme med faren din og. Så dere sovnet heldigvis stille inn. Men i drømmen min i natt så ble jeg enten erta, ignorert, eller så døde bare folk ifra meg. Oo
Øh. Altså, jeg tror det er en litt urealistisk drøm, tbh. Dopet ned med paracet av alle ting. x)

Ja jeg vet. Men de hadde det i sprøyter og sprøytet inn i dere når dere sov. Og pluss at de hadde tatt paracet inn i knappene på tastaturet og slikt, så det sakte men sikkert gikk gjennom fingertupene deres når dere satt på dataen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...