Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 siste time før helg...... hrrrr Lucky bastard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Litt over 2 timer igjen her før det er helg. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Litt over 2 timer igjen her før det er helg. Same here Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hjalp ikke noe særlig at læreren var litt for glad i unge gutter heller ... Huffda Hjalp ikke noe særlig at læreren var litt for glad i unge gutter heller ... wtf? Det reagerer dere på, men at jeg sleit i det jeg likte best (bortsett fra matte), reagerer ingen på. Ja ja. Ble vel en vanesak etter hvert, alle de mannlige lærene var litt for glad i elevene sine. Skulle alltid ha kos, strøyk jentene over puppene osv, og tilfeldige touch på baken og stellet til oss gutta, woo fuckings hoo, Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Woopedidooo! Tid for den seneste Greysw Anatomy-episoden! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Læreren jeg hadde på barneskolen tok meg med inn på et rom, låste døra og ba meg ta av meg genseren. Jeg hadde vondt i armen, så han skulle undersøke den. Jeg sa at jeg helst bare ville dra opp ermet, men det var ikke nok, nei. Så jeg bare gikk. Jaja. "Ida, ikkje gjør narr av dialekta mi". Jeg gjorde ikke narr av dialekten hans, jeg gjorde narr av ham generelt. >:| Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror jeg hadde holdt meg langt unna om de hang så tett innpå og strøk/tok på meg, ville stått minst en meter unna. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Tror jeg hadde holdt meg langt unna om de hang så tett innpå og strøk/tok på meg, ville stått minst en meter unna. Lange armer er tingen. Apefaktor ftw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Litt over 2 timer igjen her før det er helg. Same here Hah! Trodde det sto "Same her". Well thank you Mister Obvious tenkte jeg. Men så den lurete lille e-en i siste liten. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Læreren jeg hadde på barneskolen tok meg med inn på et rom, låste døra og ba meg ta av meg genseren. Jeg hadde vondt i armen, så han skulle undersøke den. Jeg sa at jeg helst bare ville dra opp ermet, men det var ikke nok, nei. Så jeg bare gikk. Jaja. "Ida, ikkje gjør narr av dialekta mi". Jeg gjorde ikke narr av dialekten hans, jeg gjorde narr av ham generelt. >:| Mwahaha...Pedo teachers En god del av pedofile/hebefile er vel utdannet lærer, det er jo det som er optimalt for dem Men jeg har sluppet slike lærere, utrolig nok! Litt over 2 timer igjen her før det er helg. Same here Hah! Trodde det sto "Same her". Well thank you Mister Obvious tenkte jeg. Men så den lurete lille e-en i siste liten. Du dreit deg på leggen altså, og innrømmer det ^^, Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lettere sagt enn gjort. Folk som innbiller seg at de har makt og rettigheter (lærere) liker også å utøve den makta på stakkars, små elever. Vi anmeldte en lærer, men styret fikk den trukket tilbake, til tross for at læreren var ei voldsape som hadde blitt sparka fra de 3 forrige skolene han var ansatt ved for vold. Nakken min blir vond og rød bare ved å tenke på'n. Da jeg møtte'n igjen senere, skulle han ha meg og noen venner til å runke på mål og fikk oss til å hogge ned et gammelt tre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Tror jeg hadde holdt meg langt unna om de hang så tett innpå og strøk/tok på meg, ville stått minst en meter unna. Lange armer er tingen. Apefaktor ftw. Haha, fikk litt teite bilde i hodet nå. Læreren jeg hadde på barneskolen tok meg med inn på et rom, låste døra og ba meg ta av meg genseren. Jeg hadde vondt i armen, så han skulle undersøke den. Jeg sa at jeg helst bare ville dra opp ermet, men det var ikke nok, nei. Så jeg bare gikk. Jaja. "Ida, ikkje gjør narr av dialekta mi". Jeg gjorde ikke narr av dialekten hans, jeg gjorde narr av ham generelt. >:| Mwahaha...Pedo teachers En god del av pedofile/hebefile er vel utdannet lærer, det er jo det som er optimalt for dem Men jeg har sluppet slike lærere, utrolig nok! Jeg og. Men var så heldig at jeg hadde ei kjerring med nerveproblemer og dritt i 3 år. Damn, she was a bitch :| Edit: Btw Nie, dud og Espen døde i drømmen min i natt. Noen hadde dopet dere ned med paracet før/mens dere sovnet. Samme med faren din og. Så dere sovnet heldigvis stille inn. Men i drømmen min i natt så ble jeg enten erta, ignorert, eller så døde bare folk ifra meg. Oo Endret 9. januar 2009 av Slettet+5132 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hadde ei ifjor på Kunst og Håndverk, også har jeg hatt en mattelærer som klikket vis han fant en blyant i søpla, og babblet i vei om respekt for verdier Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kontaktlæreren jeg hadde på ungdomsskolen var ganske bitchy. Men det er mye takket være henne at jeg har såppas gode karakterer i f.eks engelsk. Før syntes jeg selvfølgelig at hun var altfor streng, men nå er jeg faktisk veldig glad for akkurat det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kontaktlæreren jeg hadde på ungdomsskolen var ganske bitchy. Men det er mye takket være henne at jeg har såppas gode karakterer i f.eks engelsk. Før syntes jeg selvfølgelig at hun var altfor streng, men nå er jeg faktisk veldig glad for akkurat det. Kunst og Håndtverk læreren min ga meg en toer, eneste hun gjorde var å kritisere, hun hjalp meg ikke...lagde film, fikk jeg vite noe teori? NEI!! Her måtte alt gjøres med null kunskap...Nå har jeg fem i snitt på film!! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Fransklærererinna mi på ungdomsskolen hadde nerveproblemer og var borte på rekreasjonssenter elns i store deler av 9. Da hadde vi enten ikke fransk eller random lærere som steppa inn som vikarer selv om de ikke kunne fransk Var vel sånn store deler av 10. også. Når jeg tenker meg om hadde jeg mange horrible og dårlige lærere på grunnskolen, bedra seg på vgs heldigvis, men ikke mye Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sameboe: Det var ikke akkurat streng på den måten jeg mente. Hun presset oss til å gjøre ting. Vi hadde masse gloseprøver osv. Alle gjorde lekser fordi de rett og slett ikke turte annet. xD Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Når jeg tenker meg om så har jeg hatt en pedo lærer, han var dessverre gym lærer: Scenario: Gutta skal i dusjen, mange står å venter på dusj.. Læreren kommer inn og sier: "Dere kan jo stå to og to i dusjen og såpe hverandre inn"... Alle gutta bare Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Læreren jeg hadde på barneskolen tok meg med inn på et rom, låste døra og ba meg ta av meg genseren. Jeg hadde vondt i armen, så han skulle undersøke den. Jeg sa at jeg helst bare ville dra opp ermet, men det var ikke nok, nei. Så jeg bare gikk. Jaja. "Ida, ikkje gjør narr av dialekta mi". Jeg gjorde ikke narr av dialekten hans, jeg gjorde narr av ham generelt. >:| En vikar vi hadde i 9. eller 10. ble dømt for å ha sex med ei på 13 noen år etter at vi gikk ut.. Han var 29. Sameboe: Husker at jentene i klassa på barneskolen (7. klasse tror jeg det var) fortalte at læreren vår hadde kommet inn i garderoben når de skulle dusje, flere ganger. Skulle tilfeldigvis si fra om noe eller noe sånt. Endret 9. januar 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg