Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 God morgen. God morgen kompis Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 God morgen. God morgen kompis I'm not your buddy, MAN! Lenke til kommentar
SunnivaKL Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x) Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 God morgen. God morgen kompis I'm not your buddy, MAN! what trosser du en same, som er litt russer og finnlender, du aner ikke hva du har rotet deg oppi, jeg har kontakter Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x) mwahahaha...Jeg gjør ikke en dritt på skolen...neste time er det debatt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x) Flott at du i det hele tatt er på skolen og at dere gjør noe dere synes er morsomt da. Så blir det litt motivasjon til å fortsette å presse seg ivei på skolen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 what trosser du en same, som er litt russer og finnlender, du aner ikke hva du har rotet deg oppi, jeg har kontakter Pffft... De eneste kontaktene du har er strømuttaket under pulten din! Men egentlig så prøvde jeg å være litt morsom ved å sitere en film. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 what trosser du en same, som er litt russer og finnlender, du aner ikke hva du har rotet deg oppi, jeg har kontakter Pffft... De eneste kontaktene du har er strømuttaket under pulten din! Men egentlig så prøvde jeg å være litt morsom ved å sitere en film. Åja Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 "I'm not your man, buddy!" Hvilken film er det igjen? Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Google reddet meg. Er fra en South Park-episode. Svaret burde visst vært noe sånt som "I'm not your man, friend" Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Læreren min bryr seg lite om norsken (Hun er ikke så stødig selv heller så ) Det betyr ikke at du ikke burde bry deg om norsken ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Læreren min bryr seg lite om norsken (Hun er ikke så stødig selv heller så ) Det betyr ikke at du ikke burde bry deg om norsken ... Nei, men det tar jeg meg av da jeg får oppgaver med karakterer ol. Endret 9. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Nei, men det tar jeg meg av da jeg får oppgaver med karakterer ol. Mye bedre å konsekvent prøve å skrive riktig. Da unngår man å måtte konsentrere seg for å ikke skrive feil. Dessuten var mange av feilene dine av samme type: særskriving. Burde ikke være så vanskelig å redusere antallet betraktelig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x) #@&%!!! Jeg hater sløyd. Husker vi skulle lage sånne små hus på ungdomsskolen. Alle gjorde narr av huset mitt . Man kunne stikke omtrent hele hånda gjennom plankene. Jeg som ble igjen etter skoletid for å fikse skaden? Hjalp ikke. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x) #@&%!!! Jeg hater sløyd. Husker vi skulle lage sånne små hus på ungdomsskolen. Alle gjorde narr av huset mitt . Man kunne stikke omtrent hele hånda gjennom plankene. Jeg som ble igjen etter skoletid for å fikse skaden? Hjalp ikke. stakar *gi trøsteklem* JEg var også sugen på sløyden, brukte en halv time å sage en planke med håndsag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 #@&%!!! Jeg hater sløyd. Husker vi skulle lage sånne små hus på ungdomsskolen. Alle gjorde narr av huset mitt . Man kunne stikke omtrent hele hånda gjennom plankene. Jeg som ble igjen etter skoletid for å fikse skaden? Hjalp ikke. Kan jo godt hende at fuglene satte vesentlig større pris på det enn de i klassen din da Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Sløyd var vel det faget jeg hata mest. Jeg elsker nemlig faget, men jeg er ikke praktisk anlagt for fem flate øre og klarte ikke å gjøre noe bra, pent eller engang middelmådig. Og jeg prøvde virkelig. Jeg har alltid likt å holde på med tre og bygge hytter og lage tresverd og sånn, men har aldri klart å få det pent, eller klart å sage etter en rett linje =/ Hjalp ikke noe særlig at læreren var litt for glad i unge gutter heller ... Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hjalp ikke noe særlig at læreren var litt for glad i unge gutter heller ... Huffda Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hjalp ikke noe særlig at læreren var litt for glad i unge gutter heller ... wtf? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 siste time før helg...... hrrrr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg