Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
God morgen.

God morgen kompis ;)

I'm not your buddy, MAN! :mad:

what :realmad: trosser du en same, som er litt russer og finnlender, du aner ikke hva du har rotet deg oppi, jeg har kontakter :realmad::mad:

 

Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x)

mwahahaha...Jeg gjør ikke en dritt på skolen...neste time er det debatt :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x)

 

Flott at du i det hele tatt er på skolen og at dere gjør noe dere synes er morsomt da. Så blir det litt motivasjon til å fortsette å presse seg ivei på skolen ;)

Lenke til kommentar
what :realmad: trosser du en same, som er litt russer og finnlender, du aner ikke hva du har rotet deg oppi, jeg har kontakter :realmad::mad:

Pffft... De eneste kontaktene du har er strømuttaket under pulten din! :cool:

 

 

Men egentlig så prøvde jeg å være litt morsom ved å sitere en film.

Lenke til kommentar
Nei, men det tar jeg meg av da jeg får oppgaver med karakterer ol. ;)

Mye bedre å konsekvent prøve å skrive riktig. Da unngår man å måtte konsentrere seg for å ikke skrive feil. Dessuten var mange av feilene dine av samme type: særskriving. Burde ikke være så vanskelig å redusere antallet betraktelig.

Lenke til kommentar
Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x)

#@&%!!! Jeg hater sløyd. Husker vi skulle lage sånne små hus på ungdomsskolen. Alle gjorde narr av huset mitt :( . Man kunne stikke omtrent hele hånda gjennom plankene. Jeg som ble igjen etter skoletid for å fikse skaden? Hjalp ikke.

Lenke til kommentar
Vi lager fuglehus på skolen -.- kjempegøy x)

#@&%!!! Jeg hater sløyd. Husker vi skulle lage sånne små hus på ungdomsskolen. Alle gjorde narr av huset mitt :( . Man kunne stikke omtrent hele hånda gjennom plankene. Jeg som ble igjen etter skoletid for å fikse skaden? Hjalp ikke.

stakar *gi trøsteklem* JEg var også sugen på sløyden, brukte en halv time å sage en planke med håndsag :confused:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

#@&%!!! Jeg hater sløyd. Husker vi skulle lage sånne små hus på ungdomsskolen. Alle gjorde narr av huset mitt :( . Man kunne stikke omtrent hele hånda gjennom plankene. Jeg som ble igjen etter skoletid for å fikse skaden? Hjalp ikke.

 

Kan jo godt hende at fuglene satte vesentlig større pris på det enn de i klassen din da ;)

Lenke til kommentar

Sløyd var vel det faget jeg hata mest.

Jeg elsker nemlig faget, men jeg er ikke praktisk anlagt for fem flate øre og klarte ikke å gjøre noe bra, pent eller engang middelmådig.

Og jeg prøvde virkelig. Jeg har alltid likt å holde på med tre og bygge hytter og lage tresverd og sånn, men har aldri klart å få det pent, eller klart å sage etter en rett linje =/

 

Hjalp ikke noe særlig at læreren var litt for glad i unge gutter heller ...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...