Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som har forslag til tema for et kåseri? Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Noen som har forslag til tema for et kåseri? Dødsbrann. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 http://www.blv.no/lokalsider/sortland/article3157865.ece <- KJØRELÆREREN MIN Fantastisk bra at han skal gi råd til folk hvordan folk skal kjøre i rundkjøringer og slikt...når jeg hadde han som kjørelærer så satt han mesteparten av tida å så på kvinnfolk en å følge med på trafikken Og så er det så betryggende at lokalavisa gir oss råd på hvordan det er å komme til "byen" å kjøre i ei rundkjøring Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg ser for meg når dere kommer innom oslo en tur jeg Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg ser for meg når dere kommer innom oslo en tur jeg Der er pai ja! oppdatering om du enda bryr deg! Det er slutt mellom meg og Aces. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Let me be cruel, not unnatural; I will speak daggers to her, but use none. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Der er pai ja! oppdatering om du enda bryr deg! Det er slutt mellom meg og Aces. Uff da... virkelig synd og høre... hva skjedde? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Faen så trett man blir av å ikke gjøre noen ting. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) jeg ser for meg når dere kommer innom oslo en tur jeg Eventuelt utover mot Ski. *grøss* Eplefe, du kan snakke om vasking og jobb, noe som aldri har blitt gjort før :!: . Eventuelt ungdom, alltid populært... "Sometimes the way that you act makes me wonder What I am to you Sometimes I can't stand the way that I'm acting To be part of the things you do" Me like Endret 18. januar 2008 av chokke Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Der er pai ja! oppdatering om du enda bryr deg! Det er slutt mellom meg og Aces. Uff da... virkelig synd og høre... hva skjedde? Jeg klarte rett og slett ikke kødde mere! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg fikk en sekser på et kåseri om knuter. Jeg skrev masse digresjoner til russeknuter og krangling med foreldre og selvmord (henging) og speidergutter og ... Ja. xD Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jeg klarte rett og slett ikke kødde mere! trist og høre... men da har jeg ivartfall prøvd, da er det ditt annsvar og finne deg en ny kjæreste... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 *strekke seg og gjespe* humm, humm. frokost mon tro? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor er det ingen som vil kjøpe mobilen min til 1000? Alltid en tulling som byr mindre oO Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker vi i klassen fikk beskjed i Norsk om å lage en 'instruksjon' til å gjøre noe. Altså en forklaring. F.eks. "Hvordan splitte atomer" (Bare ikke så avansert). 'Hvordan lese ei bok' het min instruksjon. Der sto det enkelt hvordan man leser ^^ Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor er det ingen som vil kjøpe mobilen min til 1000? Alltid en tulling som byr mindre oO Den er dårlig. Eller så får du den til å høre dårlig ut. 'Hvordan lese ei bok' het min instruksjon. Der sto det enkelt hvordan man leser ^^ Fortell... Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den er dårlig. Eller så får du den til å høre dårlig ut. Den er ikke så dårlig da oO Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Husker vi i klassen fikk beskjed i Norsk om å lage en 'instruksjon' til å gjøre noe. Altså en forklaring. F.eks. "Hvordan splitte atomer" (Bare ikke så avansert). 'Hvordan lese ei bok' het min instruksjon. Der sto det enkelt hvordan man leser ^^ Ha ha, vi har et sånt prosjekt på Design av brukergrensesnitt ^^ Gruppa mi tar for seg hvordan man skal gå gjennom ei dør som åpnes av seg selv når du trigger fotocella eller hva søren det er som får de til å åpne seg. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Den er dårlig. Eller så får du den til å høre dårlig ut. Den er ikke så dårlig da oO Da får du den til å høres dårlig ut. Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da får du den til å høres dårlig ut. Du! Jeg har salgstalent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg