Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Lakus: hahaha. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ingen flere som er våkne? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jo, men tenkte jeg skulle legge meg nå Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er våken som bare det, men jeg må på skolen snart, og bør iallefall få 2.5 timer med søvn. Har en prøve i første time såeh.. Men da legger jeg meg. Hvis jeg ikke stikker innom før jeg drar til varmere strøk rundt 12 tiden etterpå, så får alle forumbrukere ha det fint så lenge! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Kunne trengt en sånn ferie nå. Ha det godt! Selv prøver jeg å bestemme meg for å se en film. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Takk for det. Prophet is out, winrar is you. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 L4r5 også ut... Natta ppl! Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Ja, god natt. Jeg skal ut på tur i morgen. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Film ja. Vet ikke hvilken jeg skal se: The Golden Nazi Vampire of Absam Part II - The Secret of Kottlitz Castle Planet Of The Vampires Nude for Satan London After Midnight (1927) Om 1-3 på listen høres tvilsomt ut så stemmer det. B-film av værste sort, den første på tysk faktisk. Tysk bfilmkomedie? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg våkna for en stund siden. Nå er jeg lys våken, må ta buss klokka 7 for å komme meg på jobb. Jeg får faen ikke sove. Jeg vet ikke hva som feiler meg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Oj, der kom avisen. Ett par timer senere enn før nyttår. Den blir visstnok trykt i orkanger nå, 3-4 timer unna :O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Jeg er i Orkanger Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Hmm. Hvordan skal jeg forklare til katten at overarmen min ikke er rett plass å klore seg fast når hun holder på å falle ned? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 God, nei. Morgen, ja. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Starta dagen med å stikke inn på badet for å lufte Frydepinnen, og dermed fant jeg ut at det har blitt basseng i løpet av natten. Yay & gay. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Starta dagen med å stikke inn på badet for å lufte Frydepinnen, og dermed fant jeg ut at det har blitt basseng i løpet av natten. Yay & gay. Den er morsom.. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 (endret) Helt alene Support: Hva kan jeg hjelp deg med? Kunden: Jeg holder på å skrive min første mail og jeg har skrevet bokstaven a, men hva skal jeg gjøre for å få til den lille sirkelen rundt? Support: Er markøren fortsatt der? Kunden: Nei, jeg er alene her. Når man ser stjerner Og neste kunde kunne ikke koble seg til nettverket. Support: Er du sikker på at du har skrevet riktig passord? Kunden: Ja, jeg så på når kollegaen min logget seg inn. Support: Kan du si meg hva passordet var? Kunden: Det var fem små stjerner. Fjernstyring Support: Nå skal vi se hvordan ditt system ser ut, klikk på 'min datamaskin' Kunden: Men hvordan skal jeg kunne gjøre det herfra? Fargelaseren Kunden til HP support: Min laserskriver fungerer ikke. Support: Hvilken modell har du? Kunden: Det er en Hewlett Packard. Support: Jo, jeg forstår det. Er det en svarthvit skriver? Kunden: Nei, den er beige Internettet Kunden till Tele2support: Jeg har kjøpt internett og vil ha hjelp. Support: Ok, hvor langt har du kommet i installasjonen? Kunden: Jeg har pakket opp internettet fra esken. Support: Ok, har du koblet til alle kabler og slått på datamaskinen? Kunden: Slått på datamaskinen? Jeg har ingen datamaskin, jeg har kjøpt internett. Fastlåste vinduer Kunden: Datamaskinen henger seg opp. Support: Har du mange vinduer oppe? Kunden: Nei, men døren står litt på gløtt. Endret 9. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Er det ingen som har postet noe her enda? OLLOLOOLOLOLOLOLOLOLLOLOOLOLO! Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 LOLZ GOD MORGEN. Nei forresten, det er en forjævlig stygg morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg