Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Helt alene Support: Hva kan jeg hjelp deg med? Kunden: Jeg holder på å skrive min første mail og jeg har skrevet bokstaven a, men hva skal jeg gjøre for å få til den lille sirkelen rundt? Support: Er markøren fortsatt der? Kunden: Nei, jeg er alene her. Når man ser stjerner Og neste kunde kunne ikke koble seg til nettverket. Support: Er du sikker på at du har skrevet riktig passord? Kunden: Ja, jeg så på når kollegaen min logget seg inn. Support: Kan du si meg hva passordet var? Kunden: Det var fem små stjerner. Fjernstyring Support: Nå skal vi se hvordan ditt system ser ut, klikk på 'min datamaskin' Kunden: Men hvordan skal jeg kunne gjøre det herfra? Fargelaseren Kunden til HP support: Min laserskriver fungerer ikke. Support: Hvilken modell har du? Kunden: Det er en Hewlett Packard. Support: Jo, jeg forstår det. Er det en svarthvit skriver? Kunden: Nei, den er beige Internettet Kunden till Tele2support: Jeg har kjøpt internett og vil ha hjelp. Support: Ok, hvor langt har du kommet i installasjonen? Kunden: Jeg har pakket opp internettet fra esken. Support: Ok, har du koblet til alle kabler og slått på datamaskinen? Kunden: Slått på datamaskinen? Jeg har ingen datamaskin, jeg har kjøpt internett. Fastlåste vinduer Kunden: Datamaskinen henger seg opp. Support: Har du mange vinduer oppe? Kunden: Nei, men døren står litt på gløtt. Lenke til kommentar
MSg Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Knegg knegg. Er dette selvopplevd eller bare noe du har funnet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Pass kjeften din du, ellers får du smake din egen tp-kabel-pisk. Moff.Jeg er snill som et lam jeg Jaaa, og moren min er en slank supermodell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke avslør meg nå da. Ikke avsløre alle de skittne, slemme fantasiene dine? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da tror jeg vi hadde skremt vekk halve klientellet her i tråden Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke avslør meg nå da. Ikke avsløre alle de skittne, slemme fantasiene dine? De kan jeg utenat Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kanskje vi skal prate om andre ting istedet da. Fint vær i dag? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal til gran canaria etterpå jeg. 20 varmegrader i skyggen. 25+ i sola tenker jeg meg. mmmmmmmmmm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal til gran canaria etterpå jeg. 20 varmegrader i skyggen. 25+ i sola tenker jeg meg. mmmmmmmmmm. STFU! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal til gran canaria etterpå jeg. 20 varmegrader i skyggen. 25+ i sola tenker jeg meg. mmmmmmmmmm. Fattern skal til Angola om 10 dager. Der er det enda varmere. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skal til gran canaria etterpå jeg. 20 varmegrader i skyggen. 25+ i sola tenker jeg meg. mmmmmmmmmm. Hehee. Ringte bestefaren min tidligere i dag. Da hadde de visst stikki til Tenerife fordi de var så lei drittvinteren i Norge Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det noen fra Tønsberg som er rundt 16år? Drar der ofte i feriene, så det hadde vært gøy hvis jeg hadde blitt kjent med noen andre enn slektningene vi besøker og tven jeg må glo på.. Meg! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fattern skal til Angola om 10 dager. Der er det enda varmere. Ett sted må grensen gå. Det er 30 grader i skyggen der den 17. januar, lørdag neste uke. Alt for varmt! Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 De har jo angrepet kapitalismens hjerte .RIP McDonalds . McDonald's er så latterlig undervurdert. Alle skal hate det. Sitter og angrer på at jeg ikke spiste der mer i ferien. Big Mac smaker ikke som andre hamburgere på markedet, men det er et eller annet magisk med den smaken. *Sulten*. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Burger King har bedre burgere enn Mc Donalds Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 BigMac... :dribble: Nå ble jeg veldig sulten... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2009 Del Skrevet 9. januar 2009 Burger King har bedre burgere enn Mc Donalds Shush! Burger King prøver å være seriøse, og der vinner gatekjøkkenburgere. McDonald's har en barnslig smak, hvor det litt spesielle kjøttet smelter sammen med dressingen og osten, som om burgeren allerede har vært en halv runde gjennom miksmasteren. Elsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg