chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Alternativet er å blande inn sinus og cosinus, så de har nok lært pytagoras. Sjekk temaet de har om og les kjapt igjennom boka. Er hun flink i matte, eller en av disse blonde som ikke vil lære det fordi det er vanskelig, så sier at de ikke har lært det når de skal gjøre oppgaver? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Herregud da folks, BE HENNE BRUKE LINJALEN! /sjeni Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Herregud da folks, BE HENNE BRUKE LINJALEN! /sjeni Linjal og gradskive vil fungere, ja. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Prøvde å hjelpe søstar`n med matteleksen i stad. Oppgave: Diagonalen i et rektangel er 12 cm, og lengden er 10 cm. Hvor bred er rektangelet. Gode gamle pytagoras tenkte jeg, men det hadde de visstnok ikke lært. Kan ho ikkje bruke formelen for areal av trekant då? A = g*h / 2 Meiner å hugse det var ein måte ein kunne komme seg frem til høyden på slik. Ein ting kan være å sjekke korleis kapittel ho er på, du finn ut mykje då. Endret 8. januar 2009 av Ballus Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Den formelen høres riktig ut for meg, Ballus. Vet ikke om det som høres riktig ut for meg, er det riktige, da jeg er veldig trøtt nå... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Kan ho ikkje bruke formelen for areal av trekant då? A = g*h / 2 Meiner å hugse det var ein måte ein kunne komme seg frem til høyden på slik. Ja for hvis du vrir på den formelen skal det vel kunne komme frem til noe. Men med tanke på at arealet ikke er funnet ut vil det jo bli mer komplisert. Edit: Jeg gir meg for idag, skal prøve å få lagt meg tidligere en vanlig i dagene som kommer. Er altfor trøtt på skolen. Endret 8. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan ho ikkje bruke formelen for areal av trekant då? A = g*h / 2 Meiner å hugse det var ein måte ein kunne komme seg frem til høyden på slik. Ein ting kan være å sjekke korleis kapittel ho er på, du finn ut mykje då. Du har kun g eller h, avhengig av hvordan du ser det. Oppgaven ser slik ut antar jeg? Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 12^2 = 10^2 + x^2 ? Så finner du ut trekanten Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Kan ho ikkje bruke formelen for areal av trekant då? A = g*h / 2 Meiner å hugse det var ein måte ein kunne komme seg frem til høyden på slik. Ein ting kan være å sjekke korleis kapittel ho er på, du finn ut mykje då. Du har kun g eller h, avhengig av hvordan du ser det. Oppgaven ser slik ut antar jeg? Stemmer det. Det ble litt sent så jeg bare gav henne Pythagorasløsningen. Endret 8. januar 2009 av Earthworm-Jim Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Pythagoras greia er helt forferdelig. Huska ikke formelen for å regne ut en eller annen rar form så måtte ta pythagoras og endte opp med bare tall på 10 siffer+, noe som gjorde det alt annet enn moro. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Pythagoras og bevis for pythagoras er kos. Hva heter han i Top Gear som kræsjet i 400 km/h? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Pythagoras og bevis for pythagoras er kos. Hva heter han i Top Gear som kræsjet i 400 km/h? Richard Hammond... Også kjent som "The Hamster" på grunn av sin størrelse i forhold til de andre. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Pythagoras og bevis for pythagoras er kos. Hva heter han i Top Gear som kræsjet i 400 km/h? Richard Hammond. Apropos Top Gear, så så jeg en vindokumentar med James May på NRK2 i går. Han er herlig. Jeg får så smått hjertebank. Endret 8. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 related: D:\Mine Dokumenter\Azureus Downloads\Jeremy Clarkson - 7 DVD's Lenke til kommentar
fjeddiu Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Er det noen fra Tønsberg som er rundt 16år? Drar der ofte i feriene, så det hadde vært gøy hvis jeg hadde blitt kjent med noen andre enn slektningene vi besøker og tven jeg må glo på.. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kom akkurat hjem fra jobb, og føler ett par innlegg trengte en kommentar fra meg. Tilgi meg for å dra frem mange sider gamle innlegg. Flinke kjærringa mi <3 lager middag og slikt ^^ Hva da? Kokt vann? Nei, det var forrige uke. I dag avanserte jeg til lasange. Flinke kjærringa mi <3 lager middag og slikt ^^ Better keep the bitches in line. Pass kjeften din du, ellers får du smake din egen tp-kabel-pisk. Moff. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Pass kjeften din du, ellers får du smake din egen tp-kabel-pisk. Moff.Jeg er snill som et lam jeg Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei, det var forrige uke. I dag avanserte jeg til lasange. Gratulerer . Sånn varme-i-mikroen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg