Demonfudge Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fod gatt nolkens. Fredag i morgen, slutter ekstra tidlig på jobben og jeg skal på Ikea! Det blir så utroooolig gøy! *klaske hendene sammen* Naaat. *poff* Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, fin avatar Kanin! Føler jeg har sagt dette før.... Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Uff, nå så jeg en link til Hillsborough Opprøret. Nå blir jeg nødt til å se gjennom den relativit lange dokumentaren. Hvis dere ikke vet hva det er anbefaler jeg at dere ser første del: http://www.youtube.com/watch?v=a16gV5ZQ8g0...feature=related Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Han er jo 100 x heitere enn datasmurf . Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Definisjonen på "terrorisme" er vel å utøve militære handlinger uuniformert? Jeg ville heller sagt det som en handling som skaper frykt og som skal opnå et politisk mål av et slag. Edit: Dårlig formulert Men da er vi enige om at MILORG og "Gutta på skauen" var terrorister, da? Bare fordi de var norske, og at de sloss på riktig side ( i mine øyne iallefall) endrer ikke det faktum at de utøvde planlagte handlinger mot div. mål rundt om i Norge for å oppnå et politisk resultat ( Hindre Tyskernes frmgang i krigen ) , uten gjenkjennelig uniform og vist våpen. De passer inn i "terrorist kategorien", men jeg støtter dem og forstår dem fortsatt. Derfor skal vi ikke - etter min mening - dømme Palestinere til et "folk fullt av terrorister" og fordømme alt de gjør så inderlig, det ganske forståelig at de reagerer på måten de gjør. Jeg er på ingen måte for terrorisme, men jeg mener også at jeg har såppas selvinnsikt til å forstå at jeg ville reagert å samme måte som Palestinerne hvis det kom en haug svnsker og ksatet meg ut av huset mitt i "guds navn". Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men da er vi enige om at MILORG og "Gutta på skauen" var terrorister, da? Bare fordi de var norske, og at de sloss på riktig side ( i mine øyne iallefall) endrer ikke det faktum at de utøvde planlagte handlinger mot div. mål rundt om i Norge for å oppnå et politisk resultat ( Hindre Tyskernes frmgang i krigen ) , uten gjenkjennelig uniform og vist våpen. De passer inn i "terrorist kategorien", men jeg støtter dem og forstår dem fortsatt. Derfor skal vi ikke - etter min mening - dømme Palestinere til et "folk fullt av terrorister" og fordømme alt de gjør så inderlig, det ganske forståelig at de reagerer på måten de gjør. Jeg er på ingen måte for terrorisme, men jeg mener også at jeg har såppas selvinnsikt til å forstå at jeg ville reagert å samme måte som Palestinerne hvis det kom en haug svnsker og ksatet meg ut av huset mitt i "guds navn". Jajo, det blir jo på en måte terrorisme. Men om man skal kalle dem direkte terrorister vet jeg ikke. Nesten litt vanskelig og si i mine øyne. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 God natt alle sammen! Sov godt og drøm Gaza. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 *MILORG og sånn* MILORG var vel mer fokusert på å forstyrre forsyningslinjer enn å skape frykt? Kan være jeg har misforstått selvsagt. Personlig er geriljakrigere en definisjon jeg ville brukt på hoveddelen av motstandsbevegelsene her i Norge. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 chokke. Hahaha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm, mulig "geriljagkrigere" er mer passende. Dette skulle vel egentlig vært diskutert i Juss eller HIstorie delen av forumet, hvor de virklelige "tungvekterne" innen temaet henger ... Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nå tror jeg det begynner roe seg i Oslo, for på politisambandet snakker de om hvor mange som skal på jobb i morgen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 OMG! Space-week på National Geographic! Så geniaaalt. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 God natt alle sammen! Sov godt og drøm Gaza. God natt ja Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 God natt alle sammen! Sov godt og drøm Gaza. Sov godt, Tail Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er ikke bare i oslo det skjer noe i dag, Nå har dassen min sprutet masse vann, og store deler har reist inn i veggene, og ned i andre etasje, første etasje, og masse i kjelleren... Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 OMG! Space-week på National Geographic! Så geniaaalt. Bra det er torsdag idag da . Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøvde å hjelpe søstar`n med matteleksen i stad. Oppgave: Diagonalen i et rektangel er 12 cm, og lengden er 10 cm. Hvor bred er rektangelet. Gode gamle pytagoras tenkte jeg, men det hadde de visstnok ikke lært. Går det ann å konstruere dette på en enkel måte? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja.. Kvifor var det ingen som sa i fra før? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Prøvde å hjelpe søstar`n med matteleksen i stad. Oppgave: Diagonalen i et rektangel er 12 cm, og lengden er 10 cm. Hvor bred er rektangelet. Gode gamle pytagoras tenkte jeg, men det hadde de visstnok ikke lært. Går det ann å konstruere dette på en enkel måte? Pytagoras? Er ikke det en type utregning når du bruker trekanter? Husker ikke sammenhengen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg