L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan noen oppdatere meg hva som egentlig foregår? Trodde det bare var sånn vanlig protest "redd Gaza"-greier. Nei... Var Siv Jensen m/fler som arangerte en støttedemo for Israels rett til å bombe Gaza. "Redd Gaza"-demoen er ett fakkeltog som har gått fredelig for seg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har fått meg ny avatar, jippi! Mhm, synes egentlig at de svekker Palestina når de gjør slikt. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Israels venner hadde en fredlig samling foran stortinget for å støtte Israel, også kom det motdemonstranter og trodde Oslo var Gaza. edit: Myn Ona: Enig. Det er egentlig ganske synd. Endret 8. januar 2009 av basskuk Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvor er vi nå? Oslo? Neei, Gaza! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg sympatiserer med palestinerne, men dette gjør at jeg får en vond smak i munnen. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Israels venner hadde en fredlig samling foran stortinget for å støtte Israel, også kom det motdemonstranter og trodde Oslo var Gaza. Heh, vg gjorde det greit med forklaring. Ironisk nok så er en stor andel av disse motdemostrantene palestinere som kom til Norge grunnet vold og elendighet på Gaza.. Skrev en på vg-forumet. Helt enig . Må innrømme at jeg ikke er veldig oppdatert på settingen eller sidene da . Det er så langt bort og uvirkelig for min del. Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg sympatiserer ikke med noen av disse. De som forårsaker alt dette oppstyret. Om de bare kunne holdt seg hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Så på nyhetene at kjæresten til søskenbarnet mitt er fotografen som ble slått ned. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg sympatiserer ikke med noen av disse. De som forårsaker alt dette oppstyret. Om de bare kunne holdt seg hjemme. Jeg tipper han mente i konflikten i Midtøsten, ikke i konflikten i Oslo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-yzDjfSSl Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Mente ikke det i Oslo, nei. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Koser meg med noe gøtt nå! Ferrero Rocher Btw, bra det skjer no' i Oslo. Lei av å høre om Gaza. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg sympatiserer med Siv Jensen, hun er mitt Idol. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes man kan skylde litt på palestinerne også, selv om det er Israel som har hovedskylden og hovedansvaret. Jeg regner med den jevne palestiner var godt klar over hvor Israel-fiendtlige HAMAS var da de stemte på dem, og det var heller ingen hemmelighet at HAMAS gjerne skyter raketter mot Israel. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes man kan skylde litt på palestinerne også, selv om det er Israel som har hovedskylden og hovedansvaret. Jeg regner med den jevne palestiner var godt klar over hvor Israel-fiendtlige HAMAS var da de stemte på dem, og det var heller ingen hemmelighet at HAMAS gjerne skyter raketter mot Israel. Interresant artikkel Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Erre fortsatt faenskap i Oslo? Har litt lyst til å oppleve et skikkelig opptøy irl... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Erre fortsatt faenskap i Oslo? Har litt lyst til å oppleve et skikkelig opptøy irl... Så vidt jeg har hørt: Stort sett rolig, men muligens blir det "angrep" på Israels ambassade nå etterpå. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Er til å spy til det at di står å forsvarer israels handlinger der nede...Nå er det jo de som har okkupert landene i lang tid. Er ikke rart det koker over. Ingenting rettferdiggjør terror. Interresant artikkel Jeg vil anta det har med å gjøre at Israel gjør preventive angrep, og at de faktisk treffer det de sikter på. Selv om Hamas avfyrer raketter mot Israel (eller forbereder et angrep) er det slettest ikke sikkert de vil drepe noen, men du kan banne på at noen går med i retialiasjonen. Endret 8. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Terror? Kanskje, men hva var det Max Manus og Gutta på skauen foretok seg når Tyskerne okkuperte VÅRT land? Spørs bare hvordan du ser på ting. EDIT: okei så drepte ikke de uskyldgie og barn da... men jeg vil bare si at for dem så er dette en kamp for "fedrelandet". Jeg forstår det, men jeg liker det ikke. Endret 8. januar 2009 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Erre fortsatt faenskap i Oslo? Har litt lyst til å oppleve et skikkelig opptøy irl... Sikkert også like gøy hvis politiet må gripe inn med tåregass også... Lenke til kommentar
Bango Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Man kan nesten sammenligne situasjonen der nede med 100 dagers krigen i finnland hvor russland er israel og finnland er gaza. Finnland ble ikke kalt terrorister på den tiden, og heller ikke nå. Hvorfor kalle palestina det nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg