L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dæven, nå var det faktisk morsomt å se på TV2 Nyhetskanalen Hva skjer? Texas på demo i Oslo eller? Politiet har visst dratt fram tåregassen, ifølge VG. http://www.tv2nyhetene.no/article2499280.ece ^^De merker visst godt gassen oppå bygget der TV2 holder til. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Frister nesten å ta bilen nedover og se hvor langt jeg får lov til å kjøre Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Frister nesten å ta bilen nedover og se hvor langt jeg får lov til å kjøre Ta med kamera! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dere får kjøre ned og vise dem en lærepenge. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Frister nesten å ta bilen nedover og se hvor langt jeg får lov til å kjøre Ta med kamera! Gidder ikke, da mister jeg parkeringsplassen min. Er det bare jeg som synes det virker som om Palestina-fanboys er langt mer agressive og voldelige enn motparten? Lenke til kommentar
No Matter What You Say Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dæven, nå var det faktisk morsomt å se på TV2 Nyhetskanalen Hva skjer? Texas på demo i Oslo eller? Politiet har visst dratt fram tåregassen, ifølge VG. Tåregass er ubehagelige greier. På rekrutten ble vi ble stuet inn i en liten hytte, for så å bli utsatt for denne fantastiske substansen. Det kiipeste var å få konstatert at jeg ikke var blant de noen ¨å tusen her til lands, som er imun mot faenskapen. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tåregass er ubehagelige greier. På rekrutten ble vi ble stuet inn i en liten hytte, for så å bli utsatt for denne fantastiske substansen. Det kiipeste var å få konstatert at jeg ikke var blant de noen ¨å tusen her til lands, som er imun mot faenskapen. Husker på ungdomskolen så var det en kamerat av meg som hadde fått tak i en tåregassgranat. Utløste den på dassen. Vi fikk ikke bruke den på en uke eller noe Yay! Nå blir det action! Snuten har finni frem den gjerdebilen de bruker til crowd-control! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Detta er moro, jeg sitter iallefall her med et digert glis Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Faaancy biler Tenk om man havner der med en feiltagelse.. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Xbox < Nyhetskanalen. Eg droppa faktisk spelinga. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ustabile forbanna stekeovn! Her kommer jeg hjem, sliten som faen og setter på stekeovnen for å steke pizzaen min. Sitter i fonene med mutra da jeg kjenner det lukter brent og raser inn på kjøkkenet hvor stekeovnen har klart å smelte tørkestativet for oppvask som stod der. I full panikk raser jeg inn på soverommet som da var nærmest og river ut røykvarsleren (bor i offentlig leilighet ilag med en haug andre). Springer tilbake til kjøkkenet med ett putetrekk foran munnen for å unngå alt for mye gass i større mengder og en stekespade i andre hånda. Kaster vann på skiten og begynner å skrape som faen og nå lukter det brent plastikk over hele leiligheten selv om jeg har vaska ned alt . This day sucks ASS! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fin avatar Kanin. Sikker du skal ha dobbel ramme? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Frister nesten å ta bilen nedover og se hvor langt jeg får lov til å kjøre Da syns jeg du kan komme ohg plukke opp meg først. Hadde jeg hatt peng, hadde jeg tatt bussen inn for å kikke Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ustabile forbanna stekeovn! Her kommer jeg hjem, sliten som faen og setter på stekeovnen for å steke pizzaen min. Sitter i fonene med mutra da jeg kjenner det lukter brent og raser inn på kjøkkenet hvor stekeovnen har klart å smelte tørkestativet for oppvask som stod der. I full panikk raser jeg inn på soverommet som da var nærmest og river ut røykvarsleren (bor i offentlig leilighet ilag med en haug andre). Springer tilbake til kjøkkenet med ett putetrekk foran munnen for å unngå alt for mye gass i større mengder og en stekespade i andre hånda. Kaster vann på skiten og begynner å skrape som faen og nå lukter det brent plastikk over hele leiligheten selv om jeg har vaska ned alt . This day sucks ASS! Gi nå faen i det, se på TV2 Nyhetskanalen istedet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Faen så dårlig de er til å manøvrere bilene da. Man kan jo gå rundt dem ser det ut som. Ingen som har blitt feid avgårde enda. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Fin avatar Kanin. Sikker du skal ha dobbel ramme? Jau, det er jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Haha, hadde vært morsomt om en gjeng japanske turister kom opp fra stortinget stasjon nå. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg vil også ha Nyhetskanalen! *furte* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg vil også ha Nyhetskanalen! *furte* Se på live-feeden på TV2.no da vel http://www.tv2nyhetene.no/article2499280.ece Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg vil også ha Nyhetskanalen! *furte* Då får drukne sorgene dine i Tyrker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg