kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis jeg ikke har ramme stikker jo kaninen av Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Aye, better ram it in! Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) HELG YES! Edit: Skulle kose meg med en håndfull druer. Og tror du ikke faenskapet smaker som druer innbakt i tran? FY FAEN. Endret 8. januar 2009 av FluffyPinkSheep Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis jeg ikke har ramme stikker jo kaninen av Neida. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvis jeg ikke har ramme stikker jo kaninen av Neida. Joda. Hva synes folket om avataren? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Yay, eg har vondt i munnen bare fordi eg ble forvekslet på tannklinikken med ein som skulle trekke visdoms-tannen. Skar opp tannkjøttet med ein skapell og lirket ut tannen, og en så bare skulle borre. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Om noen har logger fra #SO setter jeg pris på om de kunne sendt dem til meg. (Tror jeg bare gjentar denne meldingen nå og da, så får de som deltok i #SO det med seg.) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Om noen har logger fra #SO setter jeg pris på om de kunne sendt dem til meg. (Tror jeg bare gjentar denne meldingen nå og da, så får de som deltok i #SO det med seg.) Er ikke de hemmeligstemplet? Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Yay, eg har vondt i munnen bare fordi eg ble forvekslet på tannklinikken med ein som skulle trekke visdoms-tannen. Skar opp tannkjøttet med ein skapell og lirket ut tannen, og en så bare skulle borre. Virkelig? Dette burde du gjøre en stor sak ut av. Det er ikke akseptabelt at de gjør slike feil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke alle som har en avatar som det passer med en ramme til. F.eks min Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Om noen har logger fra #SO setter jeg pris på om de kunne sendt dem til meg. (Tror jeg bare gjentar denne meldingen nå og da, så får de som deltok i #SO det med seg.) Det er vel berre å leite på forumet, har funnet nokon av dei før. Skal sjå om eg finn. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Har ikke #so logger men har masse #hw.no-logger liggende hjemme. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke alle som har en avatar som det passer med en ramme til. F.eks min Det er det ingen som har sagt heller. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke alle som har en avatar som det passer med en ramme til. F.eks min Det er det ingen som har sagt heller.Jeg vet det men jeg er så spesiell og unik at jeg må nesten si det Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Yay, eg har vondt i munnen bare fordi eg ble forvekslet på tannklinikken med ein som skulle trekke visdoms-tannen. Skar opp tannkjøttet med ein skapell og lirket ut tannen, og en så bare skulle borre. Virkelig? Dette burde du gjøre en stor sak ut av. Det er ikke akseptabelt at de gjør slike feil. Det skal eg, synes det er ein skikkelig idiot-tabbe. Tråd om saken Endret 8. januar 2009 av Blomsterbob Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sitter og ser på "My Super Sweet 16" på MTV nå - holder på å le meg hjel av den ungen, for hun kommer til å få seg et skikkelig slag i trynet om et par år. haaaaaaaahahahahahah Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det er gøy! Går det ann å være så tragisk som de drittungene? Lenke til kommentar
zennox Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gjør nok det ...den ungen der var serriøst så ekkel at jeg ikke klarer annet enn å le - hun tror litt VEL høyt om seg selv Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Namme, snart skal man nyte hjemmelaga riskrem Håper bare jeg ikke fucker det til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg