toth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vel.. Jeg er selv midt i 20-årene, og blir stadig lagt an på av damer på 39+ på byen. Særlig i julebordsesongen. Jeg vet ikke hva de ser i meg, men jeg må jo tydeligvis se eldre ut enn jeg er. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm. Kan noen si seg enige om at Pål Bang Hansen minner/ligner på Datasmurf?Så den dumme reklamen. The fuck? Han kan minne om farfaren min, men meg? Det er det verste jeg har hørt. Først var det Jack Osbourne den tiden jeg sporta "hanekam" og kinnskjegg, så ble det Are Sende Osen og noen folk fra dansebandverdenen, jeg har vært innom mye rart, men Pål tar kaka. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm. Kan noen si seg enige om at Pål Bang Hansen minner/ligner på Datasmurf?Så den dumme reklamen. The fuck? Han kan minne om farfaren min, men meg? Det er det verste jeg har hørt. Først var det Jack Osbourne den tiden jeg sporta "hanekam" og kinnskjegg, så ble det Are Sende Osen og noen folk fra dansebandverdenen, jeg har vært innom mye rart, men Pål tar kaka. Synes du minner mer om Espen Esther Pirelli Benestad enn Pål Bang Hansen Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vel.. Jeg er selv midt i 20-årene, og blir stadig lagt an på av damer på 39+ på byen. Særlig i julebordsesongen. Jeg vet ikke hva de ser i meg, men jeg må jo tydeligvis se eldre ut enn jeg er.Julebordssesongen teller ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Makrell sa du var kliss like Lucy fra (disney) Narnia,Vaage. (men dy vet ja jeg tenker om hun, og jeg sier selvfølgelig at hun tar feil) Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Nei. Hjemmelagd monroe-piercing. Har du ikke sett åssen de buskmennene nedi langtvekkistan gjør? For å ikke snakke om folka som bor i buskene i hagen min! Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes du minner mer om Espen Esther Pirelli Benestad enn Pål Bang Hansen Jeg synes nå at Pirelli kler kjoler bedre da... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Smurfen: Rosa hår? Svart hår og som går mer og mer over til rødt på tuppene( der skal det være sikkelig rød) Jeg har en sans for jenter med rosa, turkis, grønt og/eller lilla hår. Gjerne om de har det i hanekam eller spikes ^^ Men ikke for det, jeg har sansen for jenter med vanlig frisyre og brunt, svart eller rødt hår også, så lenge de har bleik hud er jeg happytard ^^ Fikk minner om da ei på nesten 50 år la an på meg når jeg var 19-20......... Høres ut som Steinkjer Gå ut for å bli sjekka opp av damer på 60+ i taxikøa etterpå Eller som på Orkanger da kompisen min og meg var ute og feira at han var hjemme fra perm for første gang og han ble sjekka opp av ei på 40-50 fordi han brukte de dogtagene sine utenpå skjorta, mens jeg ble sjekka opp av en av mammas venninner. Traumatisk :| Hmm. Kan noen si seg enige om at Pål Bang Hansen minner/ligner på Datasmurf?Så den dumme reklamen. The fuck? Han kan minne om farfaren min, men meg? Det er det verste jeg har hørt. Først var det Jack Osbourne den tiden jeg sporta "hanekam" og kinnskjegg, så ble det Are Sende Osen og noen folk fra dansebandverdenen, jeg har vært innom mye rart, men Pål tar kaka. Synes du minner mer om Espen Esther Pirelli Benestad enn Pål Bang Hansen Fordi jeg går i kjole? Daniel, bah, men jeg har sansen for Ingelin og vennene hennes Endret 8. januar 2009 av Datasmurf Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 <Wes> While most dudes go day-to-day waiting for sex to happen, the sex offenders go out and MAKE it happen. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, fordi du går i kjole!! Jeg sa du lignet mer på hin enn Pål Bang Hansen, jeg sa ikke at det var din mest like person. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 <Frostbite> i used to be ashamed of my 4 inch wang. until i found out girls liked it that wide Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har en sans for jenter med rosa, turkis, grønt og/eller lilla hår. Gjerne om de har det i hanekam eller spikes ^^Men ikke for det, jeg har sansen for jenter med vanlig frisyre og brunt, svart eller rødt hår også, så lenge de har bleik hud er jeg happytard ^^ Godt under 15 også da? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Two minutes again of school today!! Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Two minutes again of school today!! Eh, hva er det du prøver å si? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Two minutes again of school today!! Eh, hva er det du prøver å si? At skolen var ferdig om to minutter Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 At skolen var ferdig om to minutter Aha, jeg lurte på om du hadde skrudd på repeat eller noe. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ja, fordi du går i kjole!! Jeg sa du lignet mer på hin enn Pål Bang Hansen, jeg sa ikke at det var din mest like person. Da kunne du heller sammenligna meg med han duden fra Karmøy Jeg har en sans for jenter med rosa, turkis, grønt og/eller lilla hår. Gjerne om de har det i hanekam eller spikes ^^Men ikke for det, jeg har sansen for jenter med vanlig frisyre og brunt, svart eller rødt hår også, så lenge de har bleik hud er jeg happytard ^^ Godt under 15 også da? Nei takk, 18 - 22, altså fra 1991 til 1987. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke alle som er 1991 er 18... Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal ha kanin-stuing til middag i dag Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg skal ha kanin-stuing til middag i dag Du kan ikke fange meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg