Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor ga du han MSN-adressa di? I didn't. Han fant den på facebook den tiden jeg ikke hadde låst profil. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 B-real er min bitch.Lager han mat da? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 B-real er min bitch.Lager han mat da? Selvfølgelig. Også kan han strikke. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Strikkepinner kan være kjekt å ha. Til flere anledninger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hvorfor ga du han MSN-adressa di? I didn't. Han fant den på facebook den tiden jeg ikke hadde låst profil. Og du tillot uten å se hvem som la deg til på msn. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ok... verden går sin vante gang ja? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm. Kan noen si seg enige om at Pål Bang Hansen minner/ligner på Datasmurf? Så den dumme reklamen. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Strikkepinner kan være kjekt å ha. Til flere anledninger. Urinrørspenetrering? O.O Endret 8. januar 2009 av basskuk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Hmm. Kan noen si seg enige om at Pål Bang Hansen minner/ligner på Datasmurf?Så den dumme reklamen. Ja oO Skremmende lik. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Synes Pål Bang er råtøff jeg. Ergo kan det nå hende at jeg synes at Datasmurf er det også... har ikke sett han. Men det er noe med den entusiasmen til Pål jeg liker. Flott fyr! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Egilanso: Ja, faktisk. Blokke og slette kan jeg gjøre etterpå. Jeg går ikke rundt og husker på hva alle jeg kjenner har som msnadresse. Kunne jo vært noen jeg kjente. Big deal? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Strikkepinner kan være kjekt å ha. Til flere anledninger. Urinrørspenetrering? O.O Nei. Hjemmelagd monroe-piercing. Har du ikke sett åssen de buskmennene nedi langtvekkistan gjør? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 GUUUUUUUUUUUUUUD!!! deilig å være ferdig med matte for denne uka!! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Synes Pål Bang er råtøff jeg. Ergo kan det nå hende at jeg synes at Datasmurf er det også... har ikke sett han. Men det er noe med den entusiasmen til Pål jeg liker. Flott fyr! Snakker helt og holdent utseende . Endret 8. januar 2009 av chokke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan da ikke si at Pål og Sjur ligner....De er jo helt ulike på alle felt, kanskje pondusen er lik, men ellers Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tullet med deg sussebassen NEI! Det gjorde du ikke! Du hater meg du! Hadde jeg bare gjort det så, hadde livet vært lettere...hadde jeg bare klart og hate alle som jeg har kontakt med så hadde jeg sluppet og ha dårlig samvittighet Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Toth: Tryggere der enn på landet...tro meg"frysninger"Fikk minner om da ei på nesten 50 år la an på meg når jeg var 19-20......... Haha! Sånt skjer i min erfaring på Lillestrøm. Der var det ei frue på ca 60 som prøvde å få en dans med mine eldre kolleger. Da ingen ville, kom hun til meg "kan ikke DU danse med meg?" "njaaaai, trukke det.." "Kom igjen.. Jeg er ikke farlig, jeg er bestemor!" Konge sjekkelinje. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Når sauene danser vals, så trenger du en dram til Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Kom igjen.. Jeg er ikke farlig, jeg er bestemor!" Konge sjekkelinje. Haha, den var jo genial! Spør du meg er det ikke trygt å være ute hverken i byen eller på landet. Men nå har selv jeg overlevd byturene mine både i Oslo og Bergen, så det er jo ikke SÅ farlig. Kan ikke huske å ha blitt forsøkt sjekket opp av bestemødre da. . =/ Det hadde jo vært en morsom opplevelse å dra frem i lystige lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg