Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Kan jeg få komme og bo hos deg eller Kanin ?Er så lei vinteren i Nord-Trøndelag ... Savner Røros. 30 minus, knirkende snø og snøstorm Es ist herlich! (ja jeg kan IKKE tysk) Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg bor i Oslo da.. Føler at all snøen og isen kommer til å smelte snart. Pleier ikke holde så lenge. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Vi hadde slaps idag vi:D Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) .. hva som er sushimi .. Er ikke sashimi du mener, eller? Endret 8. januar 2009 av Aidskake Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det har ikke snødd her i Buskerud på flere uker Kun is og kaldt for h*****e Buskerud? Hva f... Kom deg opp i nord hvor du hører hjemme? Så! Shush! Hjem til rudolf! Ru... what? Rudolf er på nordpolen FYI, det er kun slektningene hans som er oppi der. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) .. hva som er sushimi .. Er ikke sashimi du mener, eller? Også er det vel lurt, om man først skal imponere, å vite at den grønne gugga ikke er pesto. Det har ikke snødd her i Buskerud på flere uker Kun is og kaldt for h*****e Buskerud? Hva f... Kom deg opp i nord hvor du hører hjemme? Så! Shush! Hjem til rudolf! Ru... what? Rudolf er på nordpolen FYI, det er kun slektningene hans som er oppi der. Jeg brukte rudolf som et bilde på alle reinsdyr, jeg. Særlig samereinsdyr, de drikker sikkert såpass at de blir røde på nesen. Endret 8. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg hadde kommet til å skrevet: Das ist herlich, så jeg er ikke noe bedre selv. Vet ikke om det er riktig engang. Vinteren her på nordmøre er jævlig btw. 4-5 grader til desember. Så blir det snø og -1 i noen dager... så blir det minusgrader i maks 2 dager, før det begynner å regne. Denne prosessen gjentar seg gjennom hele vinteren. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Buskerud? Hva f... Kom deg opp i nord hvor du hører hjemme? Så! Shush! Hjem til rudolf!Ru... what? Bare pass språket ditt du eller så får du plutselig noen prosenter med warn (enkelte kan føle seg diskriminert av det du sa, men jeg er en real fyr og tåler såpass) Endret 8. januar 2009 av Sameboe Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Pøh, er bare søringer som skriker om diskriminering av samer, ikke samene selv. De ler jo bare av det. Selvironi er flott. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare pass språket ditt du eller så får du plutselig noen prosenter med warn Jeg har hørt at quoting av masse unødvendig tekst også er forbudt i henhold til retningslinjene ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 "Jeg har hørt at morra di er så tjukk at hu må betale dobbel billett på bussen lizzom! " Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har hørt at quoting av masse unødvendig tekst også er forbudt i henhold til retningslinjene ... Er det lov til å si Epic Pwnage nå? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare pass språket ditt du eller så får du plutselig noen prosenter med warn Jeg har hørt at quoting av masse unødvendig tekst også er forbudt i henhold til retningslinjene ... Jo, kom på det etter jeg trykket på post knappen Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bare pass språket ditt du eller så får du plutselig noen prosenter med warn (enkelte kan føle seg diskriminert av det du sa, men jeg er en real fyr og tåler såpass) Hvah..? Nå må noe ha gått forbi meg.. Er vi blitt på lag med samene igjen nå?! Jeez, verden går (bak/)fremover. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Edit-knappen er fin å ha.. Edit: Woho! Jeg editer! Endret 8. januar 2009 av Kanin33 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Håhå, GJETT om jeg skal ha denne sammen med spillet! http://www.amazon.com/Street-Fighter-Fight...8983&sr=8-1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Samepappa: si ifra dersom den ble for slem Endret 8. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Edit-knappen er fin å ha.. Edit: Woho! Jeg editer! Har brukt den jeg da Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Edit-knappen er fin å ha.. Edit: Woho! Jeg editer! Har brukt den jeg da Jeg og Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Jeg editer aldri jeg Edit: Satan... Endret 8. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg