Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Dersom noen gikk amokk på huet ditt, så burde det nå nesten være mer opplagt enn at du tror at noen har gjort det :p

Lenke til kommentar
Sushi er overraskende nok løsningen på de fleste problemer i livet. Og det er ingen overdrivelse. Jeg kan ikke komme på en løsning som ikke direkte eller indirekte kan løses av rå fisk tilberedt på tradisjonelt japansk vis.

Vet ikke helt om jeg ser den, men vanvittig digg er det hvertfall. Vet hva jeg skal etter jobb.

La oss si at du går på videregående og du vil imponere jentene, da er det selvsagt bare å nevne at man var på sushirestaurant i helgen. "Ja, du vet, man lever bare en gang, man må jo prøve alt. Jeg trodde aldri jeg kom til å like det, men det er faktisk utrolig spennende. Jeg drar dit gjerne igjen." Vips, man fremstår som verdensvant, sofistikert og moden, samt man har en date.

Det er første lunsjmøte med den nye sjefen og du vil gjøre godt inntrykk, han tar deg med på sushibar (slik de alltid gjør), og du er bunnsolid på hva som er sushi, hva som er sushimi og hva den røde fisken heter. Assistant (to the) Regional Manager før du har tatt siste shot med sake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...