Jethrotulling Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Æ har så jæææævli lyst på pølse! EDIT: Faen. Jeg klarer ikke å legge meg. Endret 8. januar 2009 av Jethrotulling Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Æ har så jæææævli lyst på pølse! EDIT: Faen. Jeg klarer ikke å legge meg. Gå og legg deg! *jage i seng* Lenke til kommentar
Kuffe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som vet hvor man skal henvede seg hvis du skal ha skrevet ut et vitnemål hvis du har tatt fag som privatist? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 God morgen DNFK.. I dag var planen og komme seg på jobb, får se hvordan det går.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg har så jævlig lyst på sushi. Sushi er overraskende nok løsningen på de fleste problemer i livet. Og det er ingen overdrivelse. Jeg kan ikke komme på en løsning som ikke direkte eller indirekte kan løses av rå fisk tilberedt på tradisjonelt japansk vis. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Schnausen ausen! Laufen und kaufen! Jajajajaja ... sånn går det når katta de vekker deg halv seks med krig mot liftgardina på soverommet. Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jeg tror noen gikk amok med balltre på huet mitt igår. Fikk verken sove eller spise og nå har jeg en forbasket hodepine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Dersom noen gikk amokk på huet ditt, så burde det nå nesten være mer opplagt enn at du tror at noen har gjort det Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Daaaaaamn så bløt en er da! Fyttigrisen! Har jo snødd 20 centi her i natt Ingen brøytebiler på gangfeltene og shiet Endret 8. januar 2009 av Mikkel™ Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Haha. Joda Men jeg har alikevel vondt i huet. :!: Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det har ikke snødd her i Buskerud på flere uker Kun is og kaldt for h*****e Lenke til kommentar
KKake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Gah.. Skal skrive om nordisk forfatter og ha en fremføring på to minutter om denne forfatteren i morgen. Noen tips om hvem jeg kan skrive om? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Glad for at det ikke snør så mye her uansett jeg. Da blir det bare vått også fryser det på igjen, voila du har en morder is fra h*****e som du så pent sa det. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sushi er overraskende nok løsningen på de fleste problemer i livet. Og det er ingen overdrivelse. Jeg kan ikke komme på en løsning som ikke direkte eller indirekte kan løses av rå fisk tilberedt på tradisjonelt japansk vis. Vet ikke helt om jeg ser den, men vanvittig digg er det hvertfall. Vet hva jeg skal etter jobb. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sushi er overraskende nok løsningen på de fleste problemer i livet. Og det er ingen overdrivelse. Jeg kan ikke komme på en løsning som ikke direkte eller indirekte kan løses av rå fisk tilberedt på tradisjonelt japansk vis. Vet ikke helt om jeg ser den, men vanvittig digg er det hvertfall. Vet hva jeg skal etter jobb. La oss si at du går på videregående og du vil imponere jentene, da er det selvsagt bare å nevne at man var på sushirestaurant i helgen. "Ja, du vet, man lever bare en gang, man må jo prøve alt. Jeg trodde aldri jeg kom til å like det, men det er faktisk utrolig spennende. Jeg drar dit gjerne igjen." Vips, man fremstår som verdensvant, sofistikert og moden, samt man har en date. Det er første lunsjmøte med den nye sjefen og du vil gjøre godt inntrykk, han tar deg med på sushibar (slik de alltid gjør), og du er bunnsolid på hva som er sushi, hva som er sushimi og hva den røde fisken heter. Assistant (to the) Regional Manager før du har tatt siste shot med sake. Lenke til kommentar
toth Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Det har ikke snødd her i Buskerud på flere uker Kun is og kaldt for h*****e Buskerud? Hva f... Kom deg opp i nord hvor du hører hjemme? Så! Shush! Hjem til rudolf! Endret 8. januar 2009 av toth Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Men typisk nok av steinkjer ble det mildt ute så all snøen ble omgjort til regn ... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Her har det snødd i natt! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Jada her og. Men de neste 10 dagene er det slik: Kaldt, mildt, kaldt, mildt, kaldt, kaldt, mildt, kalt, mildt, kaldt, kaldt. Langtidsværvarsel ftl Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Her har det vært: Kaldt, kaldt, kaldt, kaldt, kaldt, kaldt, kaldt, kaldt, kaldt, SNØ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg