Lakus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kjedelig med drikke-cola da... bho-rah-rhoom! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tja.. Han som hadde quickloader, den revolusjonerende lastestroppen i fjor eller forfjor, har nå hvertfall kommet et stykke, og stroppen er genial.Jeg er i produksjons/salgskanalen for produktet, så jeg er sikker kilde Genial eller ikke, den er et helvete å selge. Folk vil ikke ha den. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det bare jeg som reagerer på at så små unger som noen av deltakerne i kvitt eller dobbelt blir utsatt for slikt? Knallhardt kunnskapspress, penger, direkte på riksdekkende tv - de er jo bare små unger Det er bare en illusjon! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kor får ein tak i Ubuntu-Cola? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ææh. Når de først skal vinne 100 000 kroner så må de jammen fighte for det de og! Skal ikke være noe "Hei hei, hvilket yrke har kapten sabeltann!?" her nei. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Genial eller ikke, den er et helvete å selge. Folk vil ikke ha den. Ting må ikkje selgas til privatpersonar. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg snakker om håndtverkere, som skal snøre fast ting på hengere ganske ofte. Mest inngrodde vanedyrene som fins Endret 7. januar 2009 av Llandari Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg snakker om håndtverkere, som skal snøre fast ting på hengere ganske ofte. Mest inngrodde vanedyrene som fins Din karakteristikk av håndverkere er desverre meget korrekt. Men de større varehusene, og andre utsalgssteder som også har privatpersoner til kunder, selger den som hakka møkk Hvilken landsdel og bransje er du i? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kor får ein tak i Ubuntu-Cola? Deli på Oslo City, og SubScene hvertall. Men nå kryper jeg under dynen. Det er allerede blitt ett lite ork å stå opp til kl 6 x) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) «Utrykningspolitiet har supplert studien til SINTEF med en konkret gjennomgang av 425 dødsulykker på norske veier i perioden 2005 til 2007 med totalt 476 drepte. I hver ulykke ble én person definert å ha hovedansvaret for ulykken. I hver ulykke ble det definert én hovedårsak til ulykken. Resultatene viser: * 40 prosent av gjerningsmennene var under 30 år. 18-åringer er hyppigst representert. * I over 50 prosent av alle dødsulykkene er rus, fart og bevisst uaktsomhet er årsak. * I rus- og fartsulykker var 54 prosent av gjerningsmennene under 30 år. 95 prosent av gjerningspersonene var menn.» Herregud, mannfolk er idioter. Endret 7. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så kan vi se på voldtektsstatistikken og se at kvinner er overrepresentert under ofre. Lær og beskytt dere da . Oh yeaa! Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Din karakteristikk av håndverkere er desverre meget korrekt. Men de større varehusene, og andre utsalgssteder som også har privatpersoner til kunder, selger den som hakka møkk Hvilken landsdel og bransje er du i? Indre Østlandet, jobber i Montér-kjeden. Håndtverkerne vil ikke ha den fordi kvaliteten er for dårlig. Godset er for tynt, og den tåler ikke å bli strammet skikkelig. Skjønner ikke helt hvordan de da tør å sikre lasten i en trailer med den, slik de gjorde på demo-filmen, men den finnes kanskje i flere størrelser. (Jeg jobber ikke med salg til daglig, så jeg har ikke det fulle oversikten på sånt) Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Så kan vi se på voldtektsstatistikken og se at kvinner er overrepresentert under ofre. Lær og beskytt dere da . Oh yeaa! Nice. Du skulle vært en ... statistikktolker? Data fra dette feltet er forresten relevant i så måte også. En av de viktigste årsakene til ulykker i trafikken er "umoden og mangelfull kognitiv kapasitet og adferdskontroll." Endret 7. januar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nice. Du skulle vært en ... statistikktolker? Indeed. Jeg kan spy rundt meg med tall og komme med hårreisende konklusjoner uten store problemer . Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg lurer litt på hvor mange ulykker som indirekte skyldes kjærringer som ligger 10 under grensen, slik at en mann kjører forbi og forårsaken en ulykke jeg... Kvinnfolk burde ikke ha lappen... Endret 7. januar 2009 av Espen pai Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg lurer litt på hvor mange ulykker som indirekte skyldes kjærringer som ligger 10 under grensen, slik at en mann kjører forbi jeg... Som sagt: "Umoden og mangelfull kognitiv kapasitet og adferdskontroll." 1. Du må ikke kjøre fordi. 2. Om du likevel velger å gjøre det, ikke gjør det på en idiotisk måte. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg lurer litt på hvor mange ulykker som indirekte skyldes kjærringer som ligger 10 under grensen, slik at en mann kjører forbi jeg...Bada-bom-TSSCHH! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg lurer litt på hvor mange ulykker som indirekte skyldes kjærringer som ligger 10 under grensen, slik at en mann kjører forbi jeg... Som sagt: "Umoden og mangelfull kognitiv kapasitet og adferdskontroll." 1. Du må ikke kjøre fordi. 2. Om du likevel velger å gjøre det, ikke gjør det på en idiotisk måte. 1. Jo 2. Den er jeg enig i 3. Du tar ting for seriøst Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Alternativt: Bado-dom-TSSCHH-kræsj. Heldigvis er det som regel bare forfyllede attenåringer som går med. Uheldigvis tar de av og til med seg noen ordentlige mennesker. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Som sagt: "Umoden og mangelfull kognitiv kapasitet og adferdskontroll." 1. Du må ikke kjøre fordi. 2. Om du likevel velger å gjøre det, ikke gjør det på en idiotisk måte. Kan ikke ligge bak heller, noen av oss prøver å holde oss rundt fartsgrensa. Er ikke uvanlig at det satanmennesket i bilen foran absolutt skal gi på litt når det endelig kommer en ledig strekke (noe som er ulovlig)! Alternativt: Bado-dom-TSSCHH-kræsj. Heldigvis er det som regel bare forfyllede attenåringer som går med. Uheldigvis tar de av og til med seg noen ordentlige mennesker. Hvordan folk? Kvinnfolk? :!: For all del, er ingen aggressiv sjåfør selv, er enda i læringsfasen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg