Fantaelskern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Skapern var morsomt reality serie Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Haha! Var det noen som så på Skaperen? Hva er det? Er kanskje ikke så morsomt som det høres ut som. Men det var en kis som hadde en idè om en strap-on menn skulle ha på seg under seksuell handling. Det var da to "puter" som skulle stimulere penis og det var ikke måte på :!: Men han kom videre, og neste gang skulle han ha med en prototype...Artig type. Endret 7. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For å forklare konseptet Skaperen: Det er Idol for oppfinnere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så mongo. Er det for bare barn eller alle aldre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For å forklare konseptet Skaperen: Det er Idol for oppfinnere. Og de har fortsatt til gode å vise til en eneste original ide. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Gah.. Fikk meg en skuffelse i dag. Hadde kjøpt meg Red Alert 3, og gledet meg til å komme hjem å spille det. Så når jeg var kommet hjem og hadde installert det, så fyrte jeg jo opp spillet, satt opp grafikkinnstillingene og fyrte i gang en Skrimish. Men ... Etter 10 minutters spilling så skrudde PC-en seg av pga. for høy varme. Er ikke sikker på om det er skjermkortet eller CPU som gjorde det, eller begge. Men men, tar å fikser det når jeg oppgraderer PC-en etter jeg har fått stipend ^^ Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Så mongo.Er det for bare barn eller alle aldre? Alle Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Trist dag... Etter mye latter, tårer og ikke minst "WTF?" så er jeg gjennom alle stripene til Cyanide and Happiness Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 BRRRR.. Verre eller bedre enn kvitt eller dobbelt? Det er såååå flaut å se på, shitkids som har lest seg opp altfor mye om et eller annet tragiskt emne. "Norske kommuner" :!: Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For å forklare konseptet Skaperen: Det er Idol for oppfinnere. Og de har fortsatt til gode å vise til en eneste original ide. Tja.. Han som hadde quickloader, den revolusjonerende lastestroppen i fjor eller forfjor, har nå hvertfall kommet et stykke, og stroppen er genial. Jeg er i produksjons/salgskanalen for produktet, så jeg er sikker kilde Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 BRRRR..Verre eller bedre enn kvitt eller dobbelt? Det er såååå flaut å se på, shitkids som har lest seg opp altfor mye om et eller annet tragiskt emne. "Norske kommuner" :!: Haha, er nesten slik at ein blir heime for å sjå på det istadenfor å gå ut. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 BRRRR..Verre eller bedre enn kvitt eller dobbelt? Det er såååå flaut å se på, shitkids som har lest seg opp altfor mye om et eller annet tragiskt emne. "Norske kommuner" :!: Kvitt eller Dobbelt kan være morsom hvis temaet ungene har interesserer meg. F.eks et band elns. Menneh, det er ganske kjipt igrunn, begge.. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kvitt eller Dobbelt kan være morsom hvis temaet ungene har interesserer meg. F.eks et band elns. Menneh, det er ganske kjipt igrunn, begge.. Pøh. Det er aldri interessant, bare flaut og dermed underholdene :!: . På samme måte som det morsomte med american superstars er de som overhodet ikke har talent. "Iron Maiden": Hvilken farge hadde vokalisten på skoene under konserten på 1900-og-noe i (sted)? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hva synes dere om den nye avataren min? Freeeesh? Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 ra3 er ikke noe spes da, alle spillene er like....etter timer med ra3 jo ganske kjedelig etter min mening Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det bare jeg som reagerer på at så små unger som noen av deltakerne i kvitt eller dobbelt blir utsatt for slikt? Knallhardt kunnskapspress, penger, direkte på riksdekkende tv - de er jo bare små unger Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha. For min del tykkjer eg cola er litt klissete på ein måte. Einaste dagen eg kan drikke cola er på ein heit sommardag, men då skal og colaen vere iskald. Fekk eit 'parti' med gratis cola, må sei det er "hardt" å drikke det opp. Jeg kan godt hjelpe deg å drikke det opp. Snart tomt no trur eg.. Er vel at 3 eller 4,5 liter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg