WheelMan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har du kjøpt deg enda flere slaver? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har du kjøpt deg enda flere slaver? Teknisk sett, nei. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du har bare fått de, sånn helt tilfeldig? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du har bare fått de, sånn helt tilfeldig? Nei, atte ehh... Jeg mener. Teknisk sett er de ikke slaver. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nei, atte ehh... Jeg mener. Teknisk sett er de ikke slaver. Du vil aldri ha råd til meg, din onde onde mann! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nei! Ihvertfall ikke i disse finanskriserammede dager! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Si èn ting som irriterer dere grenseløst, som kanskje også irriterer meg grenseløst. Skal skrive et kåseri om det. Folk som ikkje stiller seg/går på høgre side i (rulle)trapper. Telefonabbonement. Salg. Dagbladet/Vg. Folk som ikkje plukkar opp bæsjen etter hundane sine. Aylar. (Evt. andre glamourmodellar) Døgnrytme. Regjering som ikkje klarar og bestemme seg. Treng du meir? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 diskusjon.no Gå ein anna stad og surmul, din negative jonas! - Ping-pong ballar - Kina - Tora Berger - Jan Erik Aalbue - Årstida - Facebook - Trafikken. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg heter ikke Jonas Han kalte deg ikke for Jonas, men en jonas. Det er forskjell på egennavn og fellesnavn Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Takk takk. Skrev om mygg. Er ferdig nå... Kunne egentlig skrevet om Lene Alexandra. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mrbjorn får vel snart besøk fra Politi med spørsmål om hvorfor han får så mye pakker fra øst-Europa Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 De med håndjern og uniformer? Da blir han vel fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 *kaste håndgranat i kafeen og løpe sin vei* Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 De med håndjern og uniformer? Da blir han vel fornøyd. Jeg er her fremdeles. Men, ja. Hadde ikke gjort meg noe. Noe mer skal jeg ikke skrive på åpent forum tror jeg... Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha! Var det noen som så på Skaperen? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha! Var det noen som så på Skaperen? Hva er det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg