Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Cola smaker egentlig ikke godt, men det er forfriskende med en kald cola etter en varm sommerdag. Hvis man tenker på litt lunken cola en helt normal dag, så er det ikke godt.

men det gjelder vel egentlig d meste av drikke som ikke skal være på kokepunktet før d drikkes? er ikke digg å drikke annen varm brus, eller øl, eller melk om du vil.

Endret av deinteil
Lenke til kommentar
Haha. For min del tykkjer eg cola er litt klissete på ein måte. Einaste dagen eg kan drikke cola er på ein heit sommardag, men då skal og colaen vere iskald. Fekk eit 'parti' med gratis cola, må sei det er "hardt" å drikke det opp. :p

GIIEEEF!

Lenke til kommentar
Cola smaker egentlig ikke godt, men det er forfriskende med en kald cola etter en varm sommerdag. Hvis man tenker på litt lunken cola en helt normal dag, så er det ikke godt.

men det gjelder vel egentlig d meste av drikke som ikke skal være på kokepunktet før d drikkes? er ikke digg å drikke annen varm brus, eller øl, eller melk om du vil.

Mye bedre med lunken Solo enn Cola :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Haha. For min del tykkjer eg cola er litt klissete på ein måte. Einaste dagen eg kan drikke cola er på ein heit sommardag, men då skal og colaen vere iskald. Fekk eit 'parti' med gratis cola, må sei det er "hardt" å drikke det opp. :p

Jeg kan godt hjelpe deg å drikke det opp.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Si èn ting som irriterer dere grenseløst, som kanskje også irriterer meg også grenseløst. Skal skrive et kåseri om det.

Moren din? At det kommer en mann og ringe på døra og spør etter en kopp sukker hver kveld kl.6?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...