Fløffy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kan du begrunne svaret ditt lars? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Kan du begrunne svaret ditt lars? Ja. Begrunnelse: Du eier ikke smak, men det gjør jeg. Endret 7. januar 2009 av L4r5 Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha. For min del tykkjer eg cola er litt klissete på ein måte. Einaste dagen eg kan drikke cola er på ein heit sommardag, men då skal og colaen vere iskald. Fekk eit 'parti' med gratis cola, må sei det er "hardt" å drikke det opp. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Cola er ikkje godt. Cola er godt, du har bare ikke innsett det enda Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Cola smaker egentlig ikke godt, men det er forfriskende med en kald cola etter en varm sommerdag. Hvis man tenker på litt lunken cola en helt normal dag, så er det ikke godt. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg fant ut at Cola er så godt at man over tid ødelegger magen, som fører til at man aldri mer kan/bør drikke Cola D= Endret 7. januar 2009 av The Duke Lenke til kommentar
deinteil Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Cola smaker egentlig ikke godt, men det er forfriskende med en kald cola etter en varm sommerdag. Hvis man tenker på litt lunken cola en helt normal dag, så er det ikke godt. men det gjelder vel egentlig d meste av drikke som ikke skal være på kokepunktet før d drikkes? er ikke digg å drikke annen varm brus, eller øl, eller melk om du vil. Endret 7. januar 2009 av deinteil Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha. For min del tykkjer eg cola er litt klissete på ein måte. Einaste dagen eg kan drikke cola er på ein heit sommardag, men då skal og colaen vere iskald. Fekk eit 'parti' med gratis cola, må sei det er "hardt" å drikke det opp. GIIEEEF! Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Cola smaker egentlig ikke godt, men det er forfriskende med en kald cola etter en varm sommerdag. Hvis man tenker på litt lunken cola en helt normal dag, så er det ikke godt. men det gjelder vel egentlig d meste av drikke som ikke skal være på kokepunktet før d drikkes? er ikke digg å drikke annen varm brus, eller øl, eller melk om du vil. Mye bedre med lunken Solo enn Cola Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dykk har misforstått, cola er den einaste brusen som smakar OK når den er lunken. Lenke til kommentar
Fløffy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heilt klart. Eg trudde det var så galen smak på solo inn til nyleg då eg kjøpte meg ei flaske. Var faktisk ikkje så galen. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heilt klart. Eg trudde det var så galen smak på solo inn til nyleg då eg kjøpte meg ei flaske. Var faktisk ikkje så galen. Eg veit du eigentleg er enig med meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Haha. For min del tykkjer eg cola er litt klissete på ein måte. Einaste dagen eg kan drikke cola er på ein heit sommardag, men då skal og colaen vere iskald. Fekk eit 'parti' med gratis cola, må sei det er "hardt" å drikke det opp. Jeg kan godt hjelpe deg å drikke det opp. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Si èn ting som irriterer dere grenseløst, som kanskje også irriterer meg grenseløst. Skal skrive et kåseri om det. Endret 7. januar 2009 av Wiciwato Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Si èn ting som irriterer dere grenseløst, som kanskje også irriterer meg også grenseløst. Skal skrive et kåseri om det. Moren din? At det kommer en mann og ringe på døra og spør etter en kopp sukker hver kveld kl.6? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg har en rekommandert pakke fra Latvia liggende på posten, uten noen mulighet til å hente den med det første. :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg