Landeplagen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fikk telefon fra motorførernes(ellernoslik) avholdsforbund... tror de vil ha penger av med de også og jeg som ikke engang har en bil :S Avholdsforbund? Kan du ikke bare si at du drikker, da? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nei... Dumme dama... Startet nærmest samtalen med og spørre om jeg var på jobb... Selvfølgelig svarer jeg ja til det får se hva hun vil en annen dag, når hun ringer tilbake Sikkert bare ute etter å flå deg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tørrere enn kattesand Tørrere enn mor di. Mens mora di var bløt husker jeg. Mmhmm. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Påstår du at mamma er feit? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tørrere enn kattesand Tørrere enn mor di. Mens mora di var bløt husker jeg. Mmhmm. 5 points for excellent comeback. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 |Når en blind man følger enken til graven, kommer gjerne kaninen etter| Mann* Jeg vant!? Står i Espen Pais signatur... Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mann* Jeg vant!? Digital cake for you Sikkert bare ute etter å flå deg. Mest sannsynlig... tar bare frem den vanlige historien om en sønn på 3 år, arbeidsløs og sosialen... De pleier og gi seg da Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Står i Espen Pais signatur... Bruk av nick trengs ikke mellom venner, kall meg Espen du Endret 7. januar 2009 av Espen pai Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Står i Espen Pais signatur... Bruk av nick trengs ikke mellom venner, kall meg Kjetil du Ok, kjetil, hva mener du med signaturen din? Sånn helt generelt Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ok, kjetil, hva mener du med signaturen din? Sånn helt generelt Kjetil? hvem er Kjetil? Siden du quotet meg, så går jeg ut ifra at det var til meg det var rettet, men hva tror du ligger i det da? Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ok, kjetil, hva mener du med signaturen din? Sånn helt generelt Kjetil? hvem er Kjetil? Siden du quotet meg, så går jeg ut ifra at det var til meg det var rettet, men hva tror du ligger i det da? Ehm.. at du heter Espen Kjetil? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ehm.. at du heter Espen Kjetil? Nei, Espen pai... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ehm.. at du heter Espen Kjetil? Nei, Espen pai... Espen Kjetil pai? Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heter du helt seriøst espen pai? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, namnet hans er Espen, Pai er etternamn. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heter du helt seriøst espen pai? Det er ingen som heter Seriøst i dette landet. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heter du helt seriøst espen pai? Det er ingen som heter Seriøst i dette landet. Joho Seriøst opplegg Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Heter du helt seriøst espen pai? Det er ingen som heter Seriøst i dette landet. Ikke? Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Espen Kjetil pai? Du er kjetil! Heter du helt seriøst espen pai? Ikke egentlig, men har vurdert og bytte navnet slik at det blir "Espen pai *insert etternavn*" Lenke til kommentar
toth Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oh - my - god. I'm in love. http://www.bbqaddicts.com/blog/recipes/bacon-explosion/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg