Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Fisker, det hjelper egentlig veldig lite.

Enten er jeg lat og gir faen og sover videre vel vitende om at klokka stopper i lang nok tid (et par minutter) til at jeg kan sovne og sove tungt og ikke høre den igjen, eller jeg står opp lettere ubevisst, står opp, går og skrur den av og legger meg igjen, eller går i dusjen og sovner der og blir sovende i noen timer til. Alltid like kos å våkne i iskaldt vann ><

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil ha noen som sørger for at jeg står opp når vekkerklokkene ringer sånn at jeg får fiksa døgnrytmen min igjen :(

 

Sett vekkerklokken i andre enden av rommet, så du MÅ stå opp for å skru den av.

Har noe slikt og jeg fryser bare så jeg går og legger meg igjen. :p

 

Jeg har vel delvis fikset døgnrytmen min etter juleferien: være våken til langt ut på natt, sove fra 6 til 8, ikke sove i løpet av dagen. Man blir stuptrøtt, og må legge seg til vanlig tid.

Endret av KristofferB
Lenke til kommentar

Kaffe nytter ikke på meg, da det gjør meg generelt trett, uansett om jeg er trett eller våken :p

Dessuten smaker det for jævlig :p

 

Men jeg har verken selvkontroll eller selvbeherskelse, men jeg har et jævlig godt sovehjerte og har null problemer med å ditche skole og viktige prøver og jobb og alt mulig for å få sove.

Helt feil prioritering så klart, men sånn har det vært i årevis og jeg får ikke forandra det, så da bare lever jeg videre med det :p

Lenke til kommentar
Helt seriøst jeg er ikke en skummel gutt, jeg er en kjekk ung gutt med hår her og der.
skal nok mer for å overtale meg ang. ho ^^

 

 

hm, jeg undrer. Hvordan skjer det når man sulter i hjel? Man dør jo ikke helt plutselig av sult.

Noen som vet noe om det?

Bare noe som datt i hodet mitt plutselig :p

du blir slapp, sovner og dør et par timer senere
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...