Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Fisker, det hjelper egentlig veldig lite. Enten er jeg lat og gir faen og sover videre vel vitende om at klokka stopper i lang nok tid (et par minutter) til at jeg kan sovne og sove tungt og ikke høre den igjen, eller jeg står opp lettere ubevisst, står opp, går og skrur den av og legger meg igjen, eller går i dusjen og sovner der og blir sovende i noen timer til. Alltid like kos å våkne i iskaldt vann >< Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) Jeg vil ha noen som sørger for at jeg står opp når vekkerklokkene ringer sånn at jeg får fiksa døgnrytmen min igjen Sett vekkerklokken i andre enden av rommet, så du MÅ stå opp for å skru den av. Har noe slikt og jeg fryser bare så jeg går og legger meg igjen. Jeg har vel delvis fikset døgnrytmen min etter juleferien: være våken til langt ut på natt, sove fra 6 til 8, ikke sove i løpet av dagen. Man blir stuptrøtt, og må legge seg til vanlig tid. Endret 18. januar 2008 av KristofferB Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Snakk om selvbeherskelse gutta Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 fikk du med deg hvor jeg bodde? altså ved statoil på saltrød. tør ikke forklare nærmere her inne Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og så er det de av oss som blir vekket av vibreringen på mobilen om morgenen og så snubler ut i dusjen og kommer seg ned. Motivasjon er saken, folk! (Nei, motivasjonen min for å stå opp er ikke skole/jobb, det er kaffe.) Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Jasså, du er en slik kar altså ^^. Hva kalte hun seg igjen? Må beskytte familien fra sånne skumlinger hva hun kalte seg her? Nei det kan du lure på gitt Helt seriøst jeg er ikke en skummel gutt, jeg er en kjekk ung gutt med hår her og der. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 hm, jeg undrer. Hvordan skjer det når man sulter i hjel? Man dør jo ikke helt plutselig av sult. Noen som vet noe om det? Bare noe som datt i hodet mitt plutselig Lenke til kommentar
edge Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og så er det de av oss som blir vekket av vibreringen på mobilen om morgenen Oh my! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ellers er jeg sur pga TIFF, ville jo se vanlig kino i helga Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Kaffe nytter ikke på meg, da det gjør meg generelt trett, uansett om jeg er trett eller våken Dessuten smaker det for jævlig Men jeg har verken selvkontroll eller selvbeherskelse, men jeg har et jævlig godt sovehjerte og har null problemer med å ditche skole og viktige prøver og jobb og alt mulig for å få sove. Helt feil prioritering så klart, men sånn har det vært i årevis og jeg får ikke forandra det, så da bare lever jeg videre med det Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 altså ved statoil på saltrød. tør ikke forklare nærmere her inne SALTRØD!?!? Off da... Hehe, neida, men da er jeg sånn nesten klar over hvor du bor, jeg bor rett ved lyskrysset Lenke til kommentar
Karr Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 jeg pleier å komme meg opp etter å ha dratt meg i rundt en halvtime, men da er jeg bestandig gretten. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Og så er det de av oss som blir vekket av vibreringen på mobilen om morgenen Oh my! ...Jeg burde visst at jeg ikke kunne skrevet noe sånt her inne. x) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 SALTRØD!?!? Off da... Hehe, neida, men da er jeg sånn nesten klar over hvor du bor, jeg bor rett ved lyskrysset da blir det ikke langt og gå til jobben da nei... tar du over sykehuset, eller gjennom tunellen til jobb? Lenke til kommentar
Den store P Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 da blir det ikke langt og gå til jobben da nei... tar du over sykehuset, eller gjennom tunellen til jobb? E går forbi brannstasjonen og fengselet. Skulle hilse tilbake fra Asgeir Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Ellers er jeg sur pga TIFF, ville jo se vanlig kino i helga Hva skulle du se? Tror filmene fra Tromsø er i Alta for tiden. Vurderte I Am Legend, men siden jeg har sett den gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hva skulle du se? Tror filmene fra Tromsø er i Alta for tiden. Vurderte I Am Legend, men siden jeg har sett den gidder jeg ikke. Er det ikke idag Cloverfield begynner? Eller kanskje jeg har sett feil på reklamen Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Helt seriøst jeg er ikke en skummel gutt, jeg er en kjekk ung gutt med hår her og der.skal nok mer for å overtale meg ang. ho ^^ hm, jeg undrer. Hvordan skjer det når man sulter i hjel? Man dør jo ikke helt plutselig av sult. Noen som vet noe om det? Bare noe som datt i hodet mitt plutselig du blir slapp, sovner og dør et par timer senere Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 (endret) du blir slapp, sovner og dør et par timer senere Aha. Ikke tenkt over at man sovner først Men man kan overleve bra lenge uten mat. Er det ikke ei uke eller no så lenge man har drikke? Endret 18. januar 2008 av Aivio Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Da har man bestilt en stor #30 fra Peppes med 1,5 l Cola, rømmedressing og oreo chocolate cake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg