L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du burde visst hva som kom Det er sykdomssesong nå, alle er syke. Jeg visste det. Jeg bare klarte ikke la være å sette den på likevel. Mer SG-moro... Denne gang fra Teal'c: Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Nå var det alvorlig feil å se Claudia Black som Vala (eler Chiaeryn som jeg har begynt å tenke på henne som) og Ben Browder som Cam, er så vidt ferdig med å se gjennom Farscape igjen. Endret 7. januar 2009 av Iceman™ Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Her logger jeg meg på MSN, og gjett hvem som det står har laggt meg til på MSN. Ingen ringere enn Nicholas E Carlie (Tidligere Topp 20 programleder) Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du sier noe der Iceman. Kanskje det er på tide å dra frem Farscape her også. Begynner å bli en stund siden sist og det er tross alt en serie av høy klasse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Å giiid, får vi lov å ta på deg, lissom? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Du sier noe der Iceman. Kanskje det er på tide å dra frem Farscape her også. Begynner å bli en stund siden sist og det er tross alt en serie av høy klasse. Jeg vil faktisk gå så langt som til å sette opp min topp 3 sci-fi liste slik: 1.Firefly 2.Farscape 3.Stargate SG-1 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Å giiid, får vi lov å ta på deg, lissom? nei, da skal jeg ha 25% av det som står på kontoene dine Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvorfor får jeg aldri lov til å være på datan i mattetimen? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er ikke helt enig med deg. Jeg vil rangere SG-1 over Farscape. Greit den tapte seg de siste tre sesongene, men det trekker ikke så mye ned over all. Firefly/serenity på topp. Den er jeg helt enig i hvertfall. Synd den ble kansellert. Se filmen hos Youtube Vi må forresten ikke glemme Babylon 5 som gav meg mange gode stunder. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Fordi vektorforståelse ikke blir bedre av databruk? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Nå må jeg jaggu søke om politiattest Oo Skal bli fotball trener for 12 åringer snart så Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg er ikke helt enig med deg. Jeg vil rangere SG-1 over Farscape. Greit den tapte seg de siste tre sesongene, men det trekker ikke så mye ned over all. Jeg sier ikke at SG-1 er en dårlig serie på noen måte, men jeg mener at Farscape har en langt sterkere og bedre fortalt story enn SG-1, jeg satt nesten og felte noen tårer da jeg så The Peacekeeper Wars på søndag, så glad har jeg bare ikke klart å bli i SG-1 karakterene (det er ikke langt unna, men de lever liksom ikke noen personlige liv). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Her logger jeg meg på MSN, og gjett hvem som det står har laggt meg til på MSN. Ingen ringere enn Nicholas E Carlie (Tidligere Topp 20 programleder) Ikke at det sier meg noe mer at han har vært programmleder, men vet hvilket bedritent program det er snakk om da Men hvorfor i all verden har han lagt deg til? Frenz på fazebook lzm? Endret 7. januar 2009 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som har et flash spill jeg kunne fått spilt? Kjeder livet av meg. Skal hjelpe de som ikke er ferdig med forskjellige ting (lys dimmer og forsterker) Og siden det er 3 andre flinke i klassen lar jeg dem gjøre det. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Her logger jeg meg på MSN, og gjett hvem som det står har laggt meg til på MSN. Ingen ringere enn Nicholas E Carlie (Tidligere Topp 20 programleder) Ikke at det sier meg noe mer at han har vært programmleder, men vet hvilket bedritent program det er snakk om da Men hvorfor i all verden har han lagt deg til? Frenz på fazebook lzm? Jupp, det også... Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Spin the black circle! Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Da er det offisielt: Kaniner dreper tråder. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Spin the black circle! Please, det sucks. Destroy the totem! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg