Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Du sier noe der Iceman. Kanskje det er på tide å dra frem Farscape her også. Begynner å bli en stund siden sist og det er tross alt en serie av høy klasse.

Jeg vil faktisk gå så langt som til å sette opp min topp 3 sci-fi liste slik:

1.Firefly

2.Farscape

3.Stargate SG-1

Lenke til kommentar

Jeg er ikke helt enig med deg. Jeg vil rangere SG-1 over Farscape. Greit den tapte seg de siste tre sesongene, men det trekker ikke så mye ned over all.

Firefly/serenity på topp. Den er jeg helt enig i hvertfall. Synd den ble kansellert.

Se filmen hos Youtube

Vi må forresten ikke glemme Babylon 5 som gav meg mange gode stunder.

Lenke til kommentar
Jeg er ikke helt enig med deg. Jeg vil rangere SG-1 over Farscape. Greit den tapte seg de siste tre sesongene, men det trekker ikke så mye ned over all.

Jeg sier ikke at SG-1 er en dårlig serie på noen måte, men jeg mener at Farscape har en langt sterkere og bedre fortalt story enn SG-1, jeg satt nesten og felte noen tårer da jeg så The Peacekeeper Wars på søndag, så glad har jeg bare ikke klart å bli i SG-1 karakterene (det er ikke langt unna, men de lever liksom ikke noen personlige liv).

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b
Her logger jeg meg på MSN, og gjett hvem som det står har laggt meg til på MSN. Ingen ringere enn Nicholas E Carlie (Tidligere Topp 20 programleder)

Ikke at det sier meg noe mer at han har vært programmleder, men vet hvilket bedritent program det er snakk om da :)

Men hvorfor i all verden har han lagt deg til? Frenz på fazebook lzm?

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar

Noen som har et flash spill jeg kunne fått spilt?

Kjeder livet av meg.

Skal hjelpe de som ikke er ferdig med forskjellige ting (lys dimmer og forsterker)

Og siden det er 3 andre flinke i klassen lar jeg dem gjøre det. :)

Lenke til kommentar
Her logger jeg meg på MSN, og gjett hvem som det står har laggt meg til på MSN. Ingen ringere enn Nicholas E Carlie (Tidligere Topp 20 programleder)

Ikke at det sier meg noe mer at han har vært programmleder, men vet hvilket bedritent program det er snakk om da :)

Men hvorfor i all verden har han lagt deg til? Frenz på fazebook lzm?

Jupp, det også...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...