Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dessuten er det få følelser som er så gode som å avfyre et automatvåpen, og det kommer fra en som bare har airsoft-våpen. (Jeg har skutt med skarpt, men .22 salong teller liksom ikke).

Til og med Richard Dean Anderson (MacGyver), innrømmer at han syntes det var en deilig følelse å stå og plaffe løs med en M60 i en Stargate-episode.

Lenke til kommentar
Til og med Richard Dean Anderson (MacGyver), innrømmer at han syntes det var en deilig følelse å stå og plaffe løs med en M60 i en Stargate-episode.

Det er jo bare skuff, MacGyver skal hate våpen han :(

Da var den matteprøven ferdig! Woho!

Gikk det smooth?

Lenke til kommentar

Richard Dean Anderson er en mannemann, ekte mannemenn bruker reale våpen når de må drepe utenomjordiske slemminger.

Lenke til kommentar

Richard Dean Anderson er en mannemann, ekte mannemenn bruker reale våpen når de må drepe utenomjordiske slemminger.

Han kunne brukt MacGyver metodene sine da :(

Endret av Sameboe
Lenke til kommentar

Han kunne brukt MacGyver metodene sine da :(

Pøh, han klarer ikke å komme seg vekk fra en isbre med MacGyver-metodene sine en gang:

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
*smitte*

HAHA!

Noooooo, go away ;(

Vi kan bare omringe deg vettu ;) Iceman og jeg kan hoste på deg til du selv begynner å hoste og snufse :)

Ghraag komme også til å ta på deg på upassende steder, bare så vi er sikre på at du får noen gode minner å kose deg med mens du ligger og er syk.

Lenke til kommentar
Pøh, han klarer ikke å komme seg vekk fra en isbre med MacGyver-metodene sine en gang:

[yotube]tRkexJ-MBCQ[/yotube]

Oh please! Stop! Den der får meg alltid til å le så jævlig, men kan ikke le nå for da bare hoster jeg til jeg brekker meg!

Lenke til kommentar

[yotube]tRkexJ-MBCQ[/yotube]

Oh please! Stop! Den der får meg alltid til å le så jævlig, men kan ikke le nå for da bare hoster jeg til jeg brekker meg!

Du burde visst hva som kom ;)

Det er sykdomssesong nå, alle er syke.

Lenke til kommentar
Enig med læreren på alle punkter :thumbup:

Jeg visste da jeg skrev det at en eller annen fyr kom til å si seg enig. JEG VISSTE DET! Spesielt fint å si krig er gøy når vi har en jente i klassen som er flyktning fra sitt eget land pga krig. Nicely done.

Du er dama til Mompen, rite?

Krig er jo gøy jo, aldri sett Hot Shots eller?

lol'd

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...