Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg prøvde å dra på jobb i dag jeg, men etter å ha sagt hei til sjefen fikk jeg beskjed om å pakke meg tilbake til sofaen, han mener at kundebehandling kan være litt vrient når jeg ikke har stemme :dontgetit:

Altså, jeg kan da fortsatt fikse kopimaskiner, blir riktignok litt vrient å forklare hvem som står og ringer på porttelefoner rundtomkring, men ærlig talt, man bærer da med seg murstein for å løse sånne problemer.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde å dra på jobb i dag jeg, men etter å ha sagt hei til sjefen fikk jeg beskjed om å pakke meg tilbake til sofaen, han mener at kundebehandling kan være litt vrient når jeg ikke har stemme :dontgetit:

Altså, jeg kan da fortsatt fikse kopimaskiner, blir riktignok litt vrient å forklare hvem som står og ringer på porttelefoner rundtomkring, men ærlig talt, man bærer da med seg murstein for å løse sånne problemer.

Er et par elever som har sagt "Hæ?" et par ganger nå :p

Lenke til kommentar
Pft...

Merkelig nok så har vi regna på effekt formelen.

Men meste parten av tiden gikk med på å utveksle vitser og historier.

For å koke pølser trenger vi vann, en kasserolle og en komfyr. Hvordan kommer varmen opp i vannet i kasserollen? Jo via komfyren... som går på? Nettopp! Strøm. Der har vi den framtidige elektriker ja ;)

Det er jo pensum i elektro :!:

Bare det at dere repeterer det hver Torsdag da :whistle:

Lenke til kommentar

Hos oss er det sånn at er man syk så er man syk og ingenting å gjøre med det. Da går man hjem.

Driver ikke og presser oss maksimalt når vi er forkjøla. Derfor er det mange som tar en uke "sykemelding" så fort sjansen byr seg (altså litt hoven i halsen elns).

Lenke til kommentar
Dette blir bare nok en hard dag med House, forum og GTA.

Det er ikke lett å være syk :(

Slask. Jeg sitter på jobb :p Jeg kunne godt tenkt meg å dra hjem, men virker ikke som jeg kan ><

Det er ikke så vanskelig.

Steg 1: Reis deg

Steg 2: Gå

Som sagt, så virker det ikke som om jeg kan gå enda. Vi er ikke altfor mange folk på jobb i dag. Og elevene strømmer på. :)

Lenke til kommentar

Slask. Jeg sitter på jobb :p Jeg kunne godt tenkt meg å dra hjem, men virker ikke som jeg kan ><

Som sagt, så virker det ikke som om jeg kan gå enda. Vi er ikke altfor mange folk på jobb i dag. Og elevene strømmer på. :)

Sliter elevene på skolen din så mye altså ^^, (sier litt om enten PC'ene eller kunnskapsnivået til elevene, eller sist men ikke minst rettighetene de har å innstalere shit på PC'en)

Lenke til kommentar

Sliter elevene på skolen din så mye altså ^^, (sier litt om enten PC'ene eller kunnskapsnivået til elevene, eller sist men ikke minst rettighetene de har å innstalere shit på PC'en)

Folk kommer etter ferien. De fleste har spart opp elendighet nok til å holde oss gående en stund :p Og ja, kompetansenivået på elevene er farlig dårlig o_O Så mye som "unge" bruker pc i dag ><

Endret av Ghraag
Lenke til kommentar

Steg 1: Fuck'em!

Jeg er full av gode forslag i dag :)

Lenke til kommentar

Wee, læreren vi har de to siste timene er sjuk! :D

Vet det er litt slemt å juble over at andre er syke, men dette er jo en fyr som preker om at krybbedød er gøy, krig er gøy, abort er gøy, kvinner burde være vaskedamer og tv-kokker og ikke har gitt bedre karakter enn 4+ siden sent på 90-tallet. :)

Lenke til kommentar
Wee, læreren vi har de to siste timene er sjuk! :D

Vet det er litt slemt å juble over at andre er syke, men dette er jo en fyr som preker om at krybbedød er gøy, krig er gøy, abort er gøy, kvinner burde være vaskedamer og tv-kokker og ikke har gitt bedre karakter enn 4+ siden sent på 90-tallet. :)

Enig med læreren på alle punkter :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...