Jann - Ove Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kaffe: enhver kaffe kan bli sterkere, avhengig av hvor sterk man vil ha den kan det gå utover den fine svartfargen, gå over i brunt, og ende opp på blankt i ekstreme tilfeller. Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tubeost er ikke såå godt.. Bare noen ganger. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lader: Er det nøye? Du er en høy kanin, kan kaniner alt? NEI Lenke til kommentar
kanin333 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lader: Er det nøye? Du er en høy kanin, kan kaniner alt? NEI Hva kan jeg ikke? Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) God morgen. Hvordan går det her? Begynte på skolen igjen idag, kjenner at jeg skulle lagt meg tidlig igår :!: Endret 7. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg fryser så jeg skjelver Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Har dere ikke IT avdeling da Kanin33? Vanlig klasserom.. Tror ikke du skjønte hva han mente, han spurte om det var IT folk på skolen din som har ekstra ladere ol. Men slitsomt er det at alle sammen tar det som en selvfølge at vi på it-avdelingen har all verdens med ladere til elever med private pc-er. Vi har jo kun ladere til pc-er som er på bruket (noen få gamle Acer, IBM og HP). Å kjøpe inn ekstra ladere til elever med private pc-er, går ikke. Helst skulle det nå ha vært leie av pc-er til alle elevene på hele skolen slik at vi hadde fått èn standard, men neida. Tydeligvis ville ikke de øverste hodene i fylket dette og gir elevene et pc-stipend på, hold dere fast, svimlende 5k eller noe sånt. Noe som resulterer i en masse crap og elever som kommer med ødelagte pc-er som vi ikke kan fikse pga garanti. Lenke til kommentar
Ajaco Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Jeg skal vise 10. klassinger ossen det er å gå på media. Glede seg til å lage samme amimasjonsfilm 5 ganger idag, og 5 ganger imorgen. Endret 7. januar 2009 av Ajaco Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg skal vise 10. klassinger ossen det er å gå på media kl. 10.00. Har sittet å ventet i ca 30 min nå : ) Vi hadde besøk her på elektro for en tid tilbake. Da kokte vi pølser og så på film Tror ikke de folka lærte så mye om elektro. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Er det den norske elektrikker framtiden :| ? Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mikkel: har du noensinne sett hvordan ett typisk elektro-klasserom ser ut? Det er SKUMLE greier Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 For å koke pølser trenger vi vann, en kasserolle og en komfyr. Hvordan kommer varmen opp i vannet i kasserollen? Jo via komfyren... som går på? Nettopp! Strøm. Der har vi den framtidige elektriker ja Lenke til kommentar
n4w Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Pft... Merkelig nok så har vi regna på effekt formelen. Men meste parten av tiden gikk med på å utveksle vitser og historier. For å koke pølser trenger vi vann, en kasserolle og en komfyr. Hvordan kommer varmen opp i vannet i kasserollen? Jo via komfyren... som går på? Nettopp! Strøm. Der har vi den framtidige elektriker ja Det er jo pensum i elektro :!: Endret 7. januar 2009 av n4w Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Trenger en middels tykk kabelstrøpe på ca 1 meter i fargen sort. Help me! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Mongohelvete, burde ikke vært lov å ligge i tre-fire timer uten å sovne, for så å våkne før 10 . Lenke til kommentar
Benor Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vi har tysk. Ich sprachen nicht gut deutsch. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Vi har tysk. Ich sprachen nicht gut deutsch. Ist es notwendig? Oder ist es ein Thema, das Sie für selbst gewählt haben? =) Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 hmm jeg kan litt tysk! tror jeg, Ich habe eine grosse spermkanone Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ausfallen: P Oder… Es ist, aber korrekt, warum man die Störung das erlernt, wenn Sie Deutsches richtig erlernen und wirklich in der Lage sein kann, sich mit zum Beispiel deutschen Freunden zu verständigen? : P Lenke til kommentar
Benor Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ghraag er flink i tysk! Ghraag høres jo nesten tysk ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg