Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

God morgen alle trøtte og opplagte.

Jeg tror jeg må lære meg hvordan man sover godt igjen. Våken en drøss ganger i løpet av natta, det var jeg aldri før juleferien. Kanskje jeg bare må venne meg til min egen seng igjen :hmm:

Jeg slet med å sovne igår, dårlig luft. Så åpnet jeg vinduet, og når jeg våknet var det som å ligge i en snø hule i bokser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b
Enda bedre med fjortisser som kommer på skolen på mandag og sier "Å det var så jævla digg å drikke i helga! Fy faen vi holdt på hele helga og slutta først i går." 5 minutter senere: "åååååh jeg er så dårlig og vondt i hodet, ååå jeg vil hjem!" Hvorfor gidde å klage på noe du har påført deg selv? :p

Husker spesielt godt da jeg gikk på videregående og vi var på butikken i langfri for å kjøpe mat. Så kommer det en gjeng på tre, hvor den ene absolutt "måtte informere hele butikken" at han fikk seg pult den natta. Tok et sånt pappcover som er rundt ølboksene og satte på hodet og lata som om han var helt i skyene. Like etterpå stilla han seg ved noen busker og lata som om han spydde.

Lenke til kommentar
Enda bedre med fjortisser som kommer på skolen på mandag og sier "Å det var så jævla digg å drikke i helga! Fy faen vi holdt på hele helga og slutta først i går." 5 minutter senere: "åååååh jeg er så dårlig og vondt i hodet, ååå jeg vil hjem!" Hvorfor gidde å klage på noe du har påført deg selv? :p

Husker spesielt godt da jeg gikk på videregående og vi var på butikken i langfri for å kjøpe mat. Så kommer det en gjeng på tre, hvor den ene absolutt "måtte informere hele butikken" at han fikk seg pult den natta. Tok et sånt pappcover som er rundt ølboksene og satte på hodet og lata som om han var helt i skyene. Like etterpå stilla han seg ved noen busker og lata som om han spydde.

Du skulle filmet og lagt ut på youtube ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

" Men penna er tom for strøm den også :omg: "

Gleder meg litt til vi blir såpass high-tech.

Du kan jo for eksempel tegne opp sia på arket. Planlegge litt layout osv.

Endret av Slettet-77do0b
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...