Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
3. dagen på rad jeg sovner etter 3. Faen meg helt håpløst å klare å holde seg våken en hel skoledag på nesten 8 timer, med så lite søvn innabords.

Det er fordi du er idiot og legger deg til å sove midt på ettermiddagen etter skolen.

Lenke til kommentar

Hrmf. La meg klokka 23. Så sist på klokka 04.43.

Så på klokka rett etter jeg hadde blitt vekket. Da var den 06.15.

Jeg har problemer med svelget, gjør pokker så vondt da jeg prøver å spise eller drikke noe, jeg snufser og nesa renner. I tillegg er jeg helt skutt pga søvnmangel. Og på toppen av det hele... Jeg sitter på jobb!!!

Jeg føler at dette blir en flott dag -.-"

Lenke til kommentar

Enda bedre med fjortisser som kommer på skolen på mandag og sier "Å det var så jævla digg å drikke i helga! Fy faen vi holdt på hele helga og slutta først i går." 5 minutter senere: "åååååh jeg er så dårlig og vondt i hodet, ååå jeg vil hjem!" Hvorfor gidde å klage på noe du har påført deg selv? :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b

Selv har jeg vel kanskje litt for lett for å si at jeg er syk. Men faen da. Vanligvis går jeg rundt i 2-3 uker og er småsyk, men er det en dag eller to jeg kjenner det ekstra så blir det kanskje 2 dager hjemme for å forhåpentligvis bli fort ferdig med jævelskapen.

Lenke til kommentar
Merkelig hvordan enkelte drar seg på jobb med symptomer som Ghraag beskriver ovenfor mens andre hadde sagt at de var "SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ SYK" oO

Har ikke så mange dagene i året jeg kan være sjuk uten at det går utover arbs.tid og lønn. Er jo som sagt bare lærling.

Trenger de dagene senere, så sliter jeg meg heller igjennom dagene på jobb enn å overkjøre den grensa senere på året =/

Lenke til kommentar
Enda bedre med fjortisser som kommer på skolen på mandag og sier "Å det var så jævla digg å drikke i helga! Fy faen vi holdt på hele helga og slutta først i går." 5 minutter senere: "åååååh jeg er så dårlig og vondt i hodet, ååå jeg vil hjem!" Hvorfor gidde å klage på noe du har påført deg selv? :p

Harrr harr, den der er morsom. ^^

Lenke til kommentar

Enig! Accept the pain of the game :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...