Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Nå har jeg virkelig tråkket i granbaret. En jente i klassen ba meg omå sende henne et sammendrag av en bok som vi hadde i lekse å skrive til i morgen. Jaja, tenkte jeg. Jeg skal jo skrive det selv likevel, og det skal bare brukes i "lesesirkler" likevel, så da var det ikke så nøye.

MEN. Nå fant jeg ut at det skal det leveres inn til læreren. Jeg har ikke begynt en gang, og nå må jeg skrive det mye bedre en jeg hadde tenkt. I TILLEGG må jeg skrive enda ett sammendrag av den samme boka, men på en annen måte, slik at det skal omgå plagiatkontrollen på it'slearning. Kan liksom ikke be henne midt på natta om å skrive det selv heller. :hm:

Kan du vel, hun får ikke Alzheimers av den grunn. J.F Wiciwato.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg virkelig tråkket i granbaret. En jente i klassen ba meg omå sende henne et sammendrag av en bok som vi hadde i lekse å skrive til i morgen. Jaja, tenkte jeg. Jeg skal jo skrive det selv likevel, og det skal bare brukes i "lesesirkler" likevel, så da var det ikke så nøye.

MEN. Nå fant jeg ut at det skal det leveres inn til læreren. Jeg har ikke begynt en gang, og nå må jeg skrive det mye bedre en jeg hadde tenkt. I TILLEGG må jeg skrive enda ett sammendrag av den samme boka, men på en annen måte, slik at det skal omgå plagiatkontrollen på it'slearning. Kan liksom ikke be henne midt på natta om å skrive det selv heller. :hm:

Samme bok, samme handling, samme lærer, samme klasse, samme folk.

Rimelig sikker på at det kommer til å bli veldig mye likt.

Hvis denne jenta er så dum at hun vet at det skal leveres og faktisk leverer inn det du ga henne så fortjener hun ikke bedre. Det er tross alt du som har lest boka og kan si noe utenom teksten, det kan ikke hun. Si at du ga det til henne som en slags hjelp, eller skriv det om litt og si at du ga henne notater og hun skrev det om selv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Crap, jeg er visst syk i dag.

Tror influensaen tok meg til slutt, har vondt i halsen og vondt i hodet..

Jaja, jeg får krype under dyna igjen, ingen vits og stå så tidlig opp når en er for syk til og dra på jobb.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...