No Matter What You Say Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nå har jeg virkelig tråkket i granbaret. En jente i klassen ba meg omå sende henne et sammendrag av en bok som vi hadde i lekse å skrive til i morgen. Jaja, tenkte jeg. Jeg skal jo skrive det selv likevel, og det skal bare brukes i "lesesirkler" likevel, så da var det ikke så nøye. MEN. Nå fant jeg ut at det skal det leveres inn til læreren. Jeg har ikke begynt en gang, og nå må jeg skrive det mye bedre en jeg hadde tenkt. I TILLEGG må jeg skrive enda ett sammendrag av den samme boka, men på en annen måte, slik at det skal omgå plagiatkontrollen på it'slearning. Kan liksom ikke be henne midt på natta om å skrive det selv heller. Kan du vel, hun får ikke Alzheimers av den grunn. J.F Wiciwato. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 *kuttet bort* Det er bare én ting å si: eid! Lenke til kommentar
Bango Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hehehehehe, den svir. Pleide å si sånt selv før, men gjorde de aldri med vilje for at de skulle få annmerkning. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nå har jeg virkelig tråkket i granbaret. En jente i klassen ba meg omå sende henne et sammendrag av en bok som vi hadde i lekse å skrive til i morgen. Jaja, tenkte jeg. Jeg skal jo skrive det selv likevel, og det skal bare brukes i "lesesirkler" likevel, så da var det ikke så nøye. MEN. Nå fant jeg ut at det skal det leveres inn til læreren. Jeg har ikke begynt en gang, og nå må jeg skrive det mye bedre en jeg hadde tenkt. I TILLEGG må jeg skrive enda ett sammendrag av den samme boka, men på en annen måte, slik at det skal omgå plagiatkontrollen på it'slearning. Kan liksom ikke be henne midt på natta om å skrive det selv heller. Samme bok, samme handling, samme lærer, samme klasse, samme folk. Rimelig sikker på at det kommer til å bli veldig mye likt. Hvis denne jenta er så dum at hun vet at det skal leveres og faktisk leverer inn det du ga henne så fortjener hun ikke bedre. Det er tross alt du som har lest boka og kan si noe utenom teksten, det kan ikke hun. Si at du ga det til henne som en slags hjelp, eller skriv det om litt og si at du ga henne notater og hun skrev det om selv. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hehehehehe, den svir. Pleide å si sånt selv før, men gjorde de aldri med vilje for at de skulle få annmerkning. Jeg tror jeg skal gjøre det. Er jo bare å mikse litt rundt på setninger og finne andre ord og sånt. Men det er FAEN MEG siste gang. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Rart at det skal være så slitsomt å lese ÉN bok selv for elevene. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, pokker så tungt det er. Tek dei ikkje meir enn ei helg, evt. les på feten. Og eg hatar heile greia med søvn. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Håper det ikke er meg dere sikter til. Jeg liker å lese, jeg. Det er bare det å analysere i syv vide og brede som er noe herk. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Og eg hatar heile greia med søvn. La oss starte en anti-søvn-religion. Endret 6. januar 2009 av Zlatzman Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Analyse er drepen. Zlatz: Ja, det gjer me. Me kallar den for "Disturbia", og Rhianna er vår gud. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg er med! Det ser ut til at etter hver ferie så legger jeg meg to timer senere. Har lagt meg 3 de to første dagene til nå. Står opp 7 likevel. Undres hvor dette vil ende. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Likte ikke navnet, bortsett fra det: Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Dagene er alt for korte for å få tid til alt. Derfor må man ta natta i bruk. Mat, trening, venner, skole, TV på dagen. Data og lekser på natta. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Nei, no er det køys. Finn på eit namn Zlatzman. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 The Royal Norwegian Insomnia Society. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Tastaturet mitt er ødelagt To netter i badekar og det har ikke blitt mye bedre. Svindyrt for ett nytt ett nå og. 100$ + frakt med ups + fortolling Lenke til kommentar
K.. Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Wat. Hvilket tastatur er det du har, jzono1? Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg fikk tastatur av Duke i dag jeg. Lenke til kommentar
Jann - Ove Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Unicomp Model M. Klikkelyd Endret 7. januar 2009 av jzono1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Crap, jeg er visst syk i dag. Tror influensaen tok meg til slutt, har vondt i halsen og vondt i hodet.. Jaja, jeg får krype under dyna igjen, ingen vits og stå så tidlig opp når en er for syk til og dra på jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg